محمد حسن باقری شکیب افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان در ۲۴ ساعت آینده، نیمه ابری تا تمام ابری همراه با افزایش ابر در ساعات بعد از ظهر، رگبار پراکنده باران، غبار محلی و وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود.
کد خبر: ۷۴۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ 26 May 2019
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: در پی تشکیل ابر‌های محلی، احتمال بارش موقت و رگبار پراکنده باران در ۲۴ ساعت آینده، در آسمان این استان وجود دارد.

به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: این روند تا اواخر روز دوشنبه ادامه دارد و از روز سه شنبه آسمان استان صاف پیش بینی می‌شود.

باقری شکیب عنوان کرد: تا انتهای این هفته تغییرات محسوس دمایی وجود ندارد، هر چند با نزدیک شدن به فصل تابستان به طور نسبی دمای استان در حال افزایش است.

وی اضافه کرد: اسدآباد با ۳۱ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و رزن با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان خنک‌ترین شهر‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته کمینه دمای همدان ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای هوای این شهر ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

باقری شکیب افزود: در روز گذشته ایستگاه هواشناسی عباس آباد همدان پنج میلیمتر بارش را ثبت کرده است. 
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار