سید اسکندر صیدایی با بیان اینکه خرید خودروی سواری خارجی ممنوع است افزود: اکنون تمرکز بر روی قانون بودجه، ضوابط اجرایی بودجه و دستور العمل‌های قانونی فرا دستی است که باید مبنا قرار گیرد.
کد خبر: ۷۴۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ 25 May 2019
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان گفت: امسال خرید خودروی سواری خارجی ممنوع است و ادارات باید درصورت نیاز از تولیدات داخل کشور استفاده کنند.

به گزارش فارس، صیدایی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان اظهار داشت: جمع اعتبارات هزینه‌ای استان همدان در سال گذشته 279 میلیارد تومان بوده که  این مبلغ امسال با رشد 21 درصدی  به 338 میلیارد تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه در حوزه اعتبارات تملک شامل تملک دارایی، متوازن، نفت، شاخص‌ها و غیره بودجه استان در سال‌ گذشته 445 میلیارد بوده  که در امسال با 21 درصد رشد به 497 میلیارد تومانرسیده است افزود: درآمد استانی در بخش مالیات در سال گذشته نیز 655 میلیارد تومان بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان عنوان کرد: 98 درصد مالیات استان همدان وصول شده است و برای  امسال نیز730 میلیارد تومان درآمد استان از محل مالیات در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از ردیف‌ها افزایش‌های خوبی در بخش‌های مختلف داشته است بیان کرد: طرح‌های خاص استان همدان در قانون بودجه 98 طرح‌های مفصلی مثل ساختمان‌ها، راه آهن‌ها، کمر بندی‌ها وغیره در وضعیت لایحه و افزایش‌ها مشخص شده است.

صیدایی ابراز کرد: شورای برنامه ریزی و توسعه استان می‌تواند تا سقف 10 درصد اعتبارات تملک دارایی را برای طرح‌های استان اختصاص دهد و برای بیشتر از 10 درصد باید از طریق خصوصی و مشارکتی اقدام کرد.

وی تصریح کرد: قانون گذار خوب قانون گذاری می‌کند و ما هم باید خوب اجرا کنیم بنابراین دستگاه‌های اجرایی باید یک درصد از اعتبارات خود را برای سامانه سبز و مدیریت سبز هزینه کرده و گزارش آن را 6 ماه یکبار به محیط زیست بدهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار