علیرضا صفری از افتتاح واحد لنژری (رختشویخانه) بیمارستان آتیه همدان تیرماه امسال خبر داد و اظهار کرد: اعتبار تخصیصی این پروژه ۲ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۷۴۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ 19 May 2019
مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان از افتتاح واحد لنژری بیمارستان آتیه همدان تیرماه امسال خبر داد.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه این پروژه بهمن ماه سال ۹۷ آغاز شد گفت: قبلاً این بخش مشکلات زیادی داشت که خوشبختانه در پروژه جدید رفع شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان تاکید کرد: پس از بازسازی تمام دستگاه‌های ماشین لباسشویی دو درب در نظر گرفته شده به نحوی که البسه از قسمت کثیف به دستگاه وارد و از درب تمیز در قسمت لنژؤی تخلیه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فضای نصب دستگاه‌های عفونی‌شوئی مجزا شده است گفت: با توجه به اینکه دستگاه‌های شست‌وشو عمل آبگیری را انجام می‌دهند، دستگاه‌های آبگیر حذف شده است.

صفری با بیان اینکه در فضای جدید فضای مناسب برای رختکن و آبدارخانه در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: شوتینگ البسه حذف شده و به جای آن آسانسور نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه راهرو ارتباطی برای انتقال البسه عفونی و کثیف از اتاق‌های عمل و زایشگاه و بخش‌های طبقه اول به لنژری و cssd احداث شده است گفت: ورودی لباس‌های کثیف از طبقه همکف به نحوی در نظر گرفته شده که پرسنل خدمات با طی حداقل مسیر لباس‌ها را تحویل لنژری می‌دهند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان بیان کرد: برای جلوگیری از انتشار بوی آب ژاول سیستم لوله‌کشی مرکز آب ژاول اجرا شده به نحوی که آب ژاول در محوطه (پشت‌بام) در داخل مخزن ۳ هزار لیتری تخلیه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار