بیژن ترابیان بیان کرد: این محموله که دارای گردش ۸۸ تن خرمای مضافتی وارداتی بوده است بصورت بسته بندی و شرایط مناسبی برای نگهداری داشته است.
کد خبر: ۷۴۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ 19 May 2019
 رئیس صنعت معدن تجارت شهرستان نهاوند از کشف انبار خرما در نهاوند خبر داد و گفت: با همکاری دستگاه اطلاعاتی شهرستان نهاوند در ماموریت مشترک با بازرسان اداره صنعت معدن تجارت مبنی بر احتکار حدود ۲۶ تن خرما و دریافت دستور لازم از دادستان شهرستان و با هماهنگی رئیس تعزیرات نیرو‌ها به محل اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، ترابیان افزود:کالای یادشده که از سبد غذایی ماه رمضان محسوب می‌شود افزایش قیمت غیر متعارف را در این فصل تجربه کرده است که تلاش‌های موثری برای عرضه زیر قیمت این کالا صورت پذیرفته است.

ترابیان گفت: طبق اظهارات مالکین این ماده غذایی قصد فروش به کشور همسایه وجود داشته است و با دستور قاضی شعبه اول تعزیرات حکومتی این کالا با قیمت مناسب در بین اقشار نیازمند توزیع و در تامین سبد کالای خانوار در ماه رمضان موثر خواهد بود.

 رئیس صنعت شهرستان نهاوند گفت: به منظور جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی از محل انبار‌ها شایسته است مالکان و موجران مکان‌های با قابلیت انبار کردن کالا مراتب را با کارشناس سامانه جامع انبار‌ها در اداره صمت هماهنگ نمایند تا از حیث مکان و بارنامه مشکلی متوجه آن‌ها نباشد.

ترابیان افزود: با دستورالعمل‌های جدید وزارت، مکان‌های انبار با موجودی کالا‌های مشمل در قانون موظفند در سامانه جامع انبار‌ها ثبت و موجودی آن‌ها ماهیانه بصورت مکتوب اعلام شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار