سید سعید شاهرخی با بیان اینکه زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور در همه عرصه‌ها باید حضور فعال داشته باشند ادامه داد: ما مصمم هستیم ۳۰ درصد پست‌های مدیریتی در استان را به بانوان فرهیخته و باسواد واگذار کنیم.
کد خبر: ۷۴۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹ 17 May 2019
استاندار همدان گفت: سهم ۳۰ درصدی بانوان در تصدی مدیریت و پذیرش مسئولیت‌های این استان تحقق می‌یابد.

به گزارش ایرنا، شاهرخی در حاشیه شورای برنامه ریزی افزود: سهم ۳۰ درصدی بانوان در مناصب مدیریتی بر اساس قانون باید اعمال شود.

وی با بیان اینکه زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور در همه عرصه‌ها باید حضور فعال داشته باشند ادامه داد: ما مصمم هستیم ۳۰ درصد پست‌های مدیریتی در استان را به بانوان فرهیخته و باسواد واگذار کنیم.

وی اظهار داشت: ۹۵ درصد مدیران در استان همدان بومی هستند و در انتصاب‌ها اولویت با نیرو‌های بومی است 
استاندار همدان تاکید کرد: جوانان و بانوانی که توانایی مدیریت داشتند، اما تاکنون در این پست‌ها منصوب نشده اند، پس از این به آن‌ها پست‌های مدیریتی داده می‌شود.

شاهرخی در ادامه گفت: در استان همدان ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف از جمله صنعت و کشاورزی وجود دارد که احصا شده است.

وی بیان کرد: با توجه به شعار سال و فرصت‌هایی موجود در کشور، توجه همه مسئولان به رونق تولید و حمایت از تولید است لذا باید شرایط برای سرمایه گذار‌ها فراهم شود تا با فراغ بال در طرح‌ها و ظرفیت‌هایی که وجود دارد سرمایه گذاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار