سید عادل عربی ادامه داد: افراد در ساخت‌وساز‌های غیرمجاز داخل باغ‌های اطراف شهر، نخاله و پسماند‌های ساختمانی را به‌دوراز انظار عموم به داخل رودخانه‌ها تخلیه کرده که این اقدام غیرقانونی است و موجب آلودگی رودخانه‌ها می‌شود.
کد خبر: ۷۴۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ 16 May 2019
رئیس اداره حفاظت محیط زیست استان همدان با اشاره به اینکه نخاله و پسماند‌های ساختمانی مربوط به ساخت‌وساز‌های غیرمجاز است گفت: این پسماند‌ها معضلی برای آلودگی رودخانه‌های حاشیه شهر شده است.

به گزارش ایسنا، عربی در تشریح این خبر بیان کرد: برخلاف الزام شهرداری نسبت به اینکه پسماند‌ها باید در سایت‌های مجاز تخلیه شوند، اما متأسفانه همچنان شاهد آلودگی رودخانه‌های حواشی شهر هستیم.

وی ادامه داد: افراد در ساخت‌وساز‌های غیرمجاز داخل باغ‌های اطراف شهر، نخاله و پسماند‌های ساختمانی را به‌دوراز انظار عموم به داخل رودخانه‌ها تخلیه کرده که این اقدام غیرقانونی است و موجب آلودگی رودخانه‌ها می‌شود.

عربی با اشاره به اینکه برخورد با افراد خاطی این موضوع نیازمند گزارش‌های مردمی است عنوان کرد: معمولاً تخلیه این پسماند‌ها درزمانی از روز انجام می‌شود که در منظر عموم نباشد و کسی از این اقدام غیرقانونی مطلع نشود بنابراین مردم در صورت مشاهده این موضوع به سازمان محیط‌زیست اطلاع دهند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: سامانه ۱۵۴۰ آماده دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر هر نوع تخلف محیط زیست است و شهروندان می‌توانند با این سامانه تماس برقرار کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار