دکتر سید حمید حسینی عضو هیات علمی دانشگاه و فعال سیاسی
کد خبر: ۷۴۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۶ 15 May 2019
دیروز جناب نهاوندیان معاون رئیس جمهور در سخنرانی‌ خود اعلام‌کردند که اگر مردم مدت باقی مانده تا آخر سال یعنی ۹ ماه آینده را صبر کرده و تحمل کنند، دشمنان نا امید می شوند و اوضاع رو به راه خواهد شد.
 
همچنین ایشان بیان کرده اند که اگر مردم به مسئولین اعتماد نداشته باشند نمی شود در آن کشور مدیریت کرد.
 
نویسنده بلافاصله یاد بهار سال قبل و بعد از نوسانات ارزی و دلار جهانگیری افتاد که آقای علی مطهری اعلام کردند مردم شش ماه صبر کنند تا اوضاع خوب شود. حال از آن شش ماه سه ماه دیگر گذشته است و همچنان اوضاع خوب که نه حتی بهتر هم نشده است.

نویسنده این سطور به عنوان یک مدرس دانشگاه در حوزه مدیریت استراتژیک به دانشجویان توصیه می کند که همواره مدیران باید برای هر حالتی در آینده برنامه‌های اجرایی داشته باشند و با قضا و قدر برای مشکلات نسخه نپیچند!

آقای نهاوندیان آیا به ما اطمینان می دهند که دشمن نا امید بشود و اگر پاسخ آری است، سهم مشکلاتی که به خاطر فساد و فرسودگی و بی عملی در دولت و اقدامات بی پشتوانه علمی چه خواهد شد؟
 
آیا دلار جهانگیری و مشکلات توزیع کالا‌های اساسی مثل گوشت و مرغ و کاغذ و شکر و. هم نا امید شده و از کشور رخت بر می بندند؟
 
آیا حقوق‌های نجومی و ایرادات چرخه تولید هم نا امید می شوند،آیا فقر و فاصله طبقاتی و بی عملی تولید هم با رفتنشان ما را شاد می کنند؟
 
ایجاد دو قطبی در جامعه و دیو سازی از رقیب هم از سپهر سیاسی خواهد رفت؟
 
طراحان برنامه اقتصادی دولت که البته در اصل وجود برنامه اقتصادی شک جدی وجود دارد هم از کشور نه که از دولت خواهند رفت؟ این سوالات را لطفا پاسخ بدهید تا ملت صبر کنند.

نویسنده تحمل مشقاتی را که دولت محترم با بی برنامه گی و بی عملی خود به مردم تحمیل کرده است را بسیار سخت‌تر از مشکلات خارجی می داند. خداوند به همه ما انصاف و عدل عنایت بفرماید. بخصوص به مسئولین عزیز ما مردم ایران.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار