معاون عمرانی استاندار همدان گفت: غار علیصدر سالانه پذیرای ۷۰۰ هزار گردشگر است و شرکت علیصدر در نوع مدیریت خود خاص بوده و ما برای توسعه گردشگری استان به اینگونه مدیریت‌ها نیاز داریم و امروز مدیریت واقعاً سخت شده و در هر جایی دشواری‌هایی وجود دارد و شخصی که مسئولیت می‌پذیرد باید تدابیر لازم را به کار گیرد و قاطعانه به راه خود ادامه بدهد.
کد خبر: ۷۴۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ 13 May 2019
معاون عمرانی استاندار همدان گفت: غار علیصدر سالانه پذیرای ۷۰۰ هزار گردشگر است و شرکت علیصدر در نوع مدیریت خود خاص بوده و ما برای توسعه گردشگری استان به اینگونه مدیریت‌ها نیاز داریم.

به گزارش تابناک همدان، محمود رضا عراقی در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت علیصدر، افزود: امروز مدیریت واقعاً سخت شده و در هر جایی دشواری‌هایی  وجود دارد و مدیریت نیازمند آموزش‌های سنگین است و شخصی که مسئولیت می‌پذیرد باید تدابیر لازم را به کار گیرد و قاطعانه به راه خود ادامه بدهد.

وی ضمن قدر دانی از مدیریت حمید رضا یاری به عنوان مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر در طی پنج سال گذشته، خاطر نشان ساخت: یکی از خصوصیت‌های قابل توجه آقای یاری خصلت حرکت رو به جلو بود که هر کاری را به خوبی پیش می‌بردند و علیرغم همه مشکلات، ایشان در انجام کار‌ها ثابت قدم بودند.

عراقی با اشاره به اینکه مدیر عامل جدید شرکت فارغ از مدیران توانمند است، افزود: مجید درویشی فراجناحی عمل می‌کند و در راستای قانون پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه ساختار فعلی مدیریت مجموعه شرکت علیصدر بهترین ساختار را دارد، اظهار داشت: بخش خصوصی در زمینه توسعه گردشگری همدان همواره کار کرده و برگزاری اجلاس جهانی گردشگری تمرینی برای کار گروهی و تعامل مجموعه‌ها در راستای توسعه گردشگری همدان بود که در مجموع عملکرد خوبی را از خود برجای گذاشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی همه مردم در قدرت شریک و تصمیم سازی از پایین‌ترین در بالاترین رده انجام می‌شود، گفت: تغییرات مدیریتی همواره در راستای بهتر شدن امور و توسعه گردشگری بوده است.


در ادامه مدیرعامل سابق شرکت سیاحتی علیصدر نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در شرکت علیصدر گفت: ساخت ویلا‌های عباس‌آباد و برقراری پرواز‌های همدان -مشهد و همدان- کیش از جمله اقدامات بوده است.

حمیدرضا یاری به خرید ساختمان اداری شرکت علیصدر اشاره کرد و با بیان اینکه این ساختمان ۱۷ سال در دست ورثه بود که در نهایت خریداری شد، افزود: ساخت ۳ رستوران، یک بازارچه، ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۲ هزار خودرو، حل مشکل آب روستای علیصدر، آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های روستای علیصدر نیز از دیگر اقدامات شرکت علیصدر بوده است.

یاری از خرید ۲۰ درصد سهام تله‌کابین گنجنامه نیز سخن گفت و با بیان اینکه اکنون شرکت علیصدر ۴۰ درصد سهام تله‌کابین را دارد، افزود: آخرین اقدام شرکت علیصدر برگزاری اجلاس جهانی گردشگری بود که به خوبی و با افتخار برگزار شد و در اجلاس چهل و یکم نیز گواهینامه مشاور سازمان جهانی را دریافت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سازمان جهانی گردشگری هنوز هیچ مشاوری خارج از سازمان ندارد، اما علیصدر موفق به اخذ این گواهینامه شده است، به حاشیه‌هایی که برای علیصدر درست شد، گلایه کرد و گفت: برخی انتظارات زیادی از علیصدر دارند و این انتظارات این مجموعه را تضعیف می‌کند

یاری با اشاره به اینکه علی صدر ظرفیتی عظیم است حتی می‌توان گفت: بهشت خداوند در زمین در همدان قرار داده شده است، گفت: نباید ساختار مدیریتی شرکت سیاحتی علیصدر را بر هم زد و باید علیصدر را برای همدان نگه داشت.

وی با بیان اینکه هر جا گردشگری همدان کم آورده علیصدر به میدان آمده است، گفت: شرکت علیصدر را باید حفظ کنیم چرا که پول ساز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار