امیر خجسته تشدید جنگ اقتصادی به واسطه تحریم‌ها را از دیگر اضلاع مثلث آمریکا خواند و تصریح کرد: آنچه خطرناک است، تشدید تحریم‌ها و سوءمدیریت در داخل کشور است؛ ایران هرگز از جنگ روانی آسیب نمی‌بیند، اما با جنگ اقتصادی دچار بحران خواهد شد.
کد خبر: ۷۴۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ 13 May 2019
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی، هدف ورود ناو آبراهام لینکلن ازسوی کشور آمریکا به آب‌های خلیج فارس را تنها به علت ایجاد رعب و وحشت و برپایی جنگ روانی دانست.

به گزارش ایسنا، خجسته با تأکید بر اینکه آمریکا هرگز قدرت مبارزه نظامی با ایران را ندارد، بیان کرد: آمریکا هرگز شناخت دقیقی از مردم ایران ندارد؛ این کشور غاصب به خوبی می‌داند که آغاز حمله نظامی با ایران، نتیجه‌ای جز شکست برایش نخواهد داشت.

وی هدف آمریکا از به حرکت درآوردن ناو جنگی خود را به‌علت تلافی شکست در منطقه و خاورمیانه خواند و گفت: آمریکا با طراحی یک نقشه سه ضلعی قصد آسیب رساندن به ایران را دارد، اما باید باور داشت که حمله نظامی در هیچ یک از این سه ضلع مثلث جای ندارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، جنگ هراسی و ایجاد فضای ناآرام روانی را یکی از اضلاع این مثلث دانست و افزود: بدون شک و با قدرت می‌توان باور داشت که آمریکا هرگز در این جنگ روانی موفق نخواهد شد.

وی با تأکید بر عدم توانایی آمریکا در مقابله نظامی با ایران، مطرح کرد: بر اساس تجارب کسب شده طی سالیان طولانی و پشت سر گذاشتن ۸ سال جنگ تحمیلی، با قطعیت می‌توان گفت که آمریکا هرگز هیچ عملیات نظامی را شروع نخواهد کرد چرا که به خوبی بر قدرت نظامی ایران واقف است؛ آمریکا به خوبی می‌داند با آغاز حمله نظامی به ایران، اسرائیل نیز به پایان می‌رسد.

خجسته با اشاره به برخی از تجهیزات نظامی ایران، اظهار کرد: موشک‌های نقطه زن ایران، با بردی به شعاع ۲ هزار کیلومتر توانایی رصد و نابودی بسیاری از تجهیزات آمریکایی را دارند.

وی تشدید جنگ اقتصادی به واسطه تحریم‌ها را از دیگر اضلاع مثلث آمریکا خواند و تصریح کرد: آنچه خطرناک است، تشدید تحریم‌ها و سوءمدیریت در داخل کشور است؛ ایران هرگز از جنگ روانی آسیب نمی‌بیند، اما با جنگ اقتصادی دچار بحران خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، اشتیاق آمریکا به مذاکره را از دیگر اضلاع نقشه مثلثی این کشور جنایتکار دانست و خاطرنشان کرد: بدعهدی کاخ سفید در پایبندی به تعهدات از مهمترین دلایل عدم مذاکره ایران با آمریکا است؛ ترامپ هنوز متوجه قدرت والای مردم ایران نشده است.

وی رهبر معظم انقلاب و مردم را تمام سرمایه ایران دانست و اظهار کرد: گروه‌های جهادی و سپاه پاسداران باعث ایجاد ترس و دلهره در بین دولمتردان آمریکا شده و درخواست مذاکره از سوی آمریکا بزرگترین نشانه براین مهم است.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس، مفاسد اقتصادی و دلالان را بزرگترین خطر برای ایران دانست و تأکید کرد: هیچ وقت در ایران جنگ نظامی رخ نخواهد داد، آب‌های خلیج فارس شرایط عادی را دارند و هیچ نشانه‌ای از درگیری و جنگ دیده نمی‌شود، آنچه مهم و خطرآفرین است، جنگ اقتصادی و فعالیت مسمتر دلالان و مفاسد اقتصادی در داخل کشور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار