محمدعلی گرزین با بیان اینکه بزودی قبض‌های کاغذی از چرخه پرداخت آبونمان حذف خواهد شد خاطرنشان کرد: پرهیز از مصرف بی‌رویه کاغذ، حذف کامل بروکراسی و پرهیز از هدررفت وقت مردم از جمله اهداف این طرح است.
کد خبر: ۷۴۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 11 May 2019
سرپرست مدیر مخابرات منطقه همدان از توقف چاپ قبوض کاغذی این شرکت خبر داد.

به گزارش فارس، گرزین با بیان اینکه ماه مبارک رمضان و اوقات نماز در مساجد و نمازخانه‌های ادارات فرصت مناسبی برای بیان دیدگاه‌هاست اظهار کرد: برخی از مردم نسبت به اقدامات شرکت مخابرات آشنایی ندارند و ماه رمضان فرصتی برای پرداختن به این موضوعات است.

وی افزود: روحانیون و ائمه جماعات بخصوص آن عده از طلابی که در ادارات و مراکز مخابرات به عنوان امام جماعت فعالیت می‌کنند، چون با مخابرات و خدمات این شرکت آشنایی بیشتری دارند، این موضوعات را مورد توجه قرار دهند.

سرپرست مدیر مخابرات منطقه همدان با اشاره به اینکه گردهمایی‌های چندنفره فرصتی برای اطلاع‌رسانی و بسترسازی در فراگیری یک هدف است گفت: می‌توان گامی مهمی در شناساندن خدمات جدید از جمله سامانه ۲۰۰۰ برداشت.

وی با اشاره به اینکه شرکت مخابرات در راستای توسعه مسؤولیت اجتماعی و حفاظت از محیط زیست چاپ قبض کاغذی را بزودی متوقف خواهد کرد افزود: این مهم یک عزم جدی برای حذف کاغذ و جلوگیری از قطع سالانه هزاران درخت است.

گرزین با بیان اینکه بزودی قبض‌های کاغذی از چرخه پرداخت آبونمان حذف خواهد شد خاطرنشان کرد: پرهیز از مصرف بی‌رویه کاغذ، حذف کامل بروکراسی و پرهیز از هدررفت وقت مردم از جمله اهداف این طرح است.

وی با بیان اینکه تامین کاغذ خروج ارز از کشور را در بردارد و تامین آن از منابع داخلی نیز باعث نابودی درختان می‌شود اگفت: طراحی و راه‌اندازی سامانه ۲۰۰۰ مشترکین مختلف شرکت‌های خدمات‌رسان می‌توانند قبوض خود را بدون پرداخت وجه و حتی بدون اینکه هزینه تلفن پرداخت کنند، در کمتر از ۳ دقیقه پرداخت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار