مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان همدان با اشاره به تسهیلات فراگیر و تسهیلات روستایی ادامه داد: در بخش تسهیلات فراگیر ۵۲ درصد سهمیه پرداخت شده است.
کد خبر: ۷۴۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ 11 May 2019
جلال حدادی همدانی از تحقق ۵۶ درصدی پرداخت تسهیلات روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، حدادی همدانی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان همدان با اشاره به بررسی سهمیه اشتغال دستگاه‌های اجرایی شهرستان همدان اظهار کرد: سال گذشته هدف شهرستان همدان در رابطه با ایجاد اشتغال در سامانه رصد محقق شده است.

وی با بیان اینکه با حساب سهمیه اشتغال بخش مسکن در شهرستان همدان ۱۵۳ درصد محقق شده است ادامه داد: اشتغال ثبت شده در سامانه رصد در استان غیر بخش مسکن ۸۳ درصد معادل ۴ هزار و ۶۳۳ نفر با احتساب بخش اشتغال ۸ هزار و ۶۰۰ نفر و سهمیه شهرستان ۵ هزار و ۵۸۶ شغل بوده است.

وی با اشاره به اینکه در بخش تسهیلات فراگیر ۷۳ طرح به بانک ارسال شده و ۱۹ طرح منتظر بررسی است افزود: ۵۲ طرح به مبلغ ۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون عقد قرارداد و پرداخت شده است.

حدادی همدانی با بیان اینکه در حوزه تسهیلات روستایی ۵۶ درصد سهمیه محقق شده است بیان کرد: در بخش تسهیلات روستایی یک‌هزار و ۲۷۴ طرح به بانک‌ها ارسال شده و یک‌هزار و ۱۲۶ طرح منتظر بررسی هستند.

وی با بیان اینکه اغلب طرح‌های تسهیلات روستایی مربوط به دام سنتی است افزود: قرارداد ۱۱۳ طرح به مبلغ ۳۸ میلیارد و ۶۹۸ میلیون در بخش تسهیلات روستایی عقد قرارداد شده و ۱۰۳ طرح به مبلغ ۳۱ میلیارد و ۱۷۹ میلیون تومان پرداخت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار