سعید گلستانی گفت: در همین راستا اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی استان همدان ضمن تشدید بازرسی‌ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحد‌های صنفی مذکور برخورد قانونی را اعمال خواهد کرد.
کد خبر: ۷۴۲۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ 07 May 2019
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان عنوان کرد: پیشگیری از روزه‌خواری در ایام ماه مبارک رمضان با مشارکت آحاد شهروندان انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، گلستانی با اشاره به اینکه شعائر اسلامی یک ضرورت اساسی در پیشگیری و کاهش جرائم در جامعه است، اظهار کرد: به منظور پاسداشت و تکریم ماه مبارک رمضان و در جهت پیشگیری از روزه‌خواری در ملأعام کلیه واحد‌های عرضه موادغذایی، اغذیه فروشی‌ها و رستوران‌ها ملزم به رعایت کلیه ضوابط و مقررات مربوطه هستند.

وی ادامه داد: در همین راستا اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی استان همدان ضمن تشدید بازرسی‌ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحد‌های صنفی مذکور برخورد قانونی را اعمال خواهد کرد.

 گلستانی عنوان کرد: مردم مؤمن و ولایتمدار همدان در صورت مشاهده عدم رعایت ضوابط شرعی و قانونی توسط واحد‌های صنفی می‌توانند گزارش خود را در سامانه ستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم (سجام) به نشانی اینترنتی http://sajam.adliran.ir/ منعکس کنند.

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان در پایان گفت: اتحادیه‌های صنفی مربوطه نیز نظارت لازم را در این زمینه معمول خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار