محمد ارغوان با بیان اینکه قیمت هرکیلو زولبیا و بامیه با توجه به درجه کیفیت آن بین ۱۷ تا ۱۸ هزار تومان اعلام شده، ابراز کرد:، اما در مناطق پایین شهر حداکثر قیمت این کالا ۱۶ هزار تومان است.
کد خبر: ۷۴۲۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰ 06 May 2019
رئیس اتحادیه قنادان همدان گفت: قیمت زولبیا و بامیه را در نقاط حاشیه‌ای و پایین شهر همدان ارزانتر اعلام کردیم.
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰ استان‌ها همدان نظرات 

به گزارش تسنیم، ارغوان اظهرار داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی و برای رفاه حال مردم نرخ هرکیلو زولبیا و بامیه را در نقاط حاشیه‌ای و پایین شهر ارزانتر اعلام کردیم.

وی با بیان اینکه قیمت هرکیلو زولبیا و بامیه با توجه به درجه کیفیت آن بین ۱۷ تا ۱۸ هزار تومان اعلام شده، ابراز کرد:، اما در مناطق پایین شهر حداکثر قیمت این کالا ۱۶ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه قنادان همدان گفت: خوشبختانه شکر و تخم مرغ مورد نیاز قنادان به موقع و با قیمت مناسب تامین شده، بنابراین کمبودی در این زمینه احساس نمی‌شود.

ارغوان با اشاره به اینکه سال گذشته قیمت زولبیا وبامیه ۱۴ هزار تومان بود، تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی مردم سعی کردیم حداقل افزایش قیمت را بر روی این کالا اعمال کنیم.

وی با اشاره به اینکه میزان تقاضا و مصرف کالا‌هایی مانند انگشت پیچ، حلوا زرده و پشمک در ماه مبارک رمضان بالا می‌رود، ابراز کرد: امسال هیچ گونه افزایش قیمتی برای این سه کالا نداشتیم.

رئیس اتحادیه قنادان همدان در بخش دیگری از گفت‌وگو به غیر بهداشتی بودن زولبیا و بامیه‌های رنگی اشاره کرد و گفت: مردم در صورت مشاهده زولبیا و بامیه رنگی، واحد متخلف را به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار