پژمان پروین با تشریح وضعیت و نحوه مشارکت و همکاری در آزادی زندانیان غیرعمد و شرایط خانواده آنان عنوان کرد: مجموعه سازمان زندان‌ها و عوامل آن با تمام توان آماده پشتیبانی و حمایت و برگزاری جشن‌های گلریزان ماه مبارک رمضان است و با تقسیم بندی کار‌ها و مقدمات طی کمیته‌های چندگانه شرح وظایف هر کدام مشخص خواهیم شد.
کد خبر: ۷۴۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸ 06 May 2019
مدیرکل زندان‌های همدان از برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد همدان در ماه رمضان خبر داد.

به گزارش مهر، پروین در اولین جلسه هیئت امنای ستاد دیه استان همدان از برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان در ماه رمضان خبر داد.

پروین گفت: امیدواریم با بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها امسال نیز بتوانیم با تلاش و تبلیغات گسترده نسبت به مشارکت‌های مردمی در برگزاری هر چه باشکوه‌تر همایش گلریزان اقدام کنیم.

وی همچنین از تشکیل کمیته‌ها و مشخص کردن اعضا برای جشن گلریزان در سایر شهرستان‌ها خبر داد و گفت: باید با تمام توان و به صورت مطلوب این برنامه را در سطح شهرستان‌ها اجرا کنیم که در این راستا چند کمیته کمیته تشکیل شده تا کار را به خوبی دنبال کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تبلیغات محیطی، ساخت انیمیشن، تیزر و فیلم کوتاه برای جشن گلریزان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: امسال شاهد حضور گسترده خیران در جشن گلریزان باشیم تا با کمک‌های جمع آوری شده تعداد دیگری از زندانیان نیازمند آزاد و راهی آغوش گرم خانواده‌هایشان شوند.

رئیس کل دادگستری استان همدان نیز با قدردانی از اقدامات هیئت امنای ستاد دیه استان همدان و عوامل این مجموعه مردم نهاد، به یادآوری نقطه نظراتی در خصوص ماهیت و رسالت اقدامات خداپسندانه ستاد دیه و نحوه کمک به آزادی مددجویان نیازمند پرداخت.

توکل حیدری افزود: رفع مشکلات افرادی که به دلایل غیرعمدی وارد زندان می‌شوند حائز اهمیت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گسترش فضای تبلیغاتی و معرفی فعالیت‌های ستاد دیه را مورد تاکید قرار داد و گفت: استفاده از ابزار‌های تبلیغاتی اعم از رسانه ملی، خبرگزارهای، مطبوعات و بازخوانی پرونده‌ها و علل و عوامل آن می‌تواند عامل معرفی ستاد دیه باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان نیز عنوان کرد: دستگاه قضائی استان همدان با تمام ظرفیت و حمایت همه جانبه حقوقی آمادگی خود را در خصوص آزادی زندانیان غیرعمد دارد.

کامران حمزه از تأثیر گذاری رسانه‌ها در آشنایی و افزایش حداکثری کمک‌ها در همایش گلریزان سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار