مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان در مراسم تودیع و معارفه مدیر توزیع برق ملایر گفت: مهمترین مشکل در حوزه برق شهرستان ملایر ضعف ولتاژ در مناطق شهری و روستایی بود که از سال ۸۷ به بعد با اقدامات انجام شده تا حدود زیادی این مشکلات حل شد.
کد خبر: ۷۴۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳ 04 May 2019

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان در مراسم تودیع و معارفه مدیر توزیع برق ملایر با اشاره به تاریخچه برق شهرستان ملایر از گذشته تا به امروز گفت: بعد از پیروزی انقلاب با توجه به مدیریت و اقدامات انجام شده در حال حاضر وضعیت برق شهرستان مساعد بوده و هر چند هنوز مشکلات زیادی در این حوزه وجود دارد.

به گزارش تابناک همدان از ملایر، محمد مهدی شهیدی افزود: مهمترین مشکل در حوزه برق شهرستان ملایر ضعف ولتاژ در مناطق شهری و روستایی بود که از سال ۸۷ به بعد با اقدامات انجام شده تا حدود زیادی این مشکلات حل شد.
 
وی ضمن تقدیر از مدیران دوره‌های گذشته شرکت توزیع برق ملایر و مدیریت مهندس بادامی مدیر سابق این شرکت افزود: در خطوط ۲۰ کیلو ولت مشکلات ضعف را داشتیم که با اقدامات انجام گرفته و مدیریت خوب ایشان اقدامات ارزشمندی در این حوزه طی دوره مدیریت ایشان انجام شد.

شهیدی با اشاره به مدیریت خوب آقای بادامی تصریخ کرد:طبق ارزیابی‌های که به صورت ماهانه از شهرستان‌ها در حوزه برق انجام می‌شود ایشان شاخص‌های لازم را داشتند و شاخص‌ها به صورت مستند است که تغییرات بنیادی در سطح شهرستان ایجاد کردند که در بحث کاهش تلفات، انشعابات و... اقدامات ایشان قابل تقدیر است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان تاکید کرد:با همه اقدامات صورت گرفته هنوز وسط راه هستیم و در فشار قوی و ۲۰ کیلو ولت باید ادامه کار را در ملایر داشته باشیم.

وی افزود: بحث اصلاح شبکه شهر ملایر را سه سال است که از طریق توانیر پیگیر بودیم که با مساعدت و همکاری خوب برق ملایر و بعد از چند ما موفق شدیم فاز اجرایی داشته باشیم.

شهیدی خاطر نشان کرد: این یک قدم مثبتی بود که ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و حدود ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از سوی شرکت توانیر و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیارد از منابع داخلی تخصیص دادیم که امیدواریم بتوانیم با منابعی که در آینده در اختیارمان قرار گیرد در سایر مناطق نیز این طرح را داشته باشیم.
 
وی در ادامه گفت: ۲۵۰ پایه در موقعیت‌ها و محل‌های مشخص نصب شده و انشعابات مربوطه نیز به زودی وصل می‌شود، اخذ این مقدار اعتبار یک نقطه امید برای صنعت برق ملایر محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه توجه به رفع مشکلات روستا‌ها جزء اولویت‌های ما است بیان کرد: از سال ۹۲ تا به حال در روستا‌های استان ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده که سهم ملایر بیش از ۷ میلیارد تومان بوده است.

شهیدی اضافه کرد:اعتباراتی که برای بخش عوارض در نظر گرفتیم با توجه به مسائل و مشکلات شبکه است که در روستا‌ها داریم و با توجه به وجود بیش از ۲۰۰ روستا در ملایر مشکلات زیادی در روستا‌ها داریم که بسیاری از خطوط شبکه‌ها به دوره‌های قبل باز می‌گردد و حتی شبکه‌های بالای ۴۰ سال داریم که باید اصلاح و ترمیم شود.

وی یادآور شد: امسال سعی کردیم یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل عوارض برای این مناطق در نظر بگیریم که بخشی از منابع داخلی شرکت تامین شود و ادامه کار داشته باشیم.

مدیر عامل توزیع برق همدان اضافه کرد: پروژه مسکن مهر از دیگر برنامه‌های ماست که باید انجام شود که مناقصه برگزار شود که ظرف یکی و دو هفته پیمانکار مشخص شود و از این نظر برای مسکن مهر انجام شود.

شهیدی خبر داد: یکی دیگر از برنامه‌های ما در ملایر مرکز دیسپاچینگ جنوب استان است در حال احداث است و با توجه به شرایط منطقه ملایر یکی از مناطق در آسیب است و وجود این مرکز در بحث مدیریت و کنترل وضعیت شبکه بسیار مهم است که امیدواریم که تا پایان سال بخش عمده آن تکمیل شود و ابن مرکز را به عنوان یک مرکز عملیاتی وارد مدار کنیم.

شهیدی اظهار کرد:ملایر ۱۴ خطوط بحرانی ۲۰ کیلو ولت دارد که با توجه به بحران سال ۹۶ جز شهرستان‌هایی است که شرایط ناپایدار ۲۰ کیلو ولت آن مشهود بوده که با همت همکاران و با برنامه ریزی که داریم امیدواریم بتوانیم این موضوع را تا پایان سال مدیریت کرده و با رقم بالایی که طبق برآورد حدود ۲ و نیم میلیارد برای آن نیاز است این خطوط را اصلاح کنیم و نیاز است که سعی شود با منابع استانی و ملی کمک کنیم این امر نیز تحقق پیدا کند. 

در ادامه مدیر عامل سابق شرکت توزیع برق ملایر نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات پنج سال گذشته در دوره مدیریتی خود گفت: هدف ما خدمت به مردم و ارائه خدمات مناسب بوده است.

امیر حسین بادامی با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف در حوزه خدمات مشترکین نیز خدمات مختلفی انجام شد افزود:طبق تعهدات انجام شده ۱۲ هزار خرید انشعاب و با بازنگری فرایند‌ها از ۱۲۵ مشترک برق ملایر حدود ۳۰۰ هزار مورد اصلاحات مختلف در سیستم انجام شد.

وی تصریح کرد: وصول مطالبات از ۷۴ درصد به ۷۵ درصد و در حوزه مهندسی و طرح‌ها ۲۰۰ هزار متر از شبکه‌های سیمی به کابل خود گردان تبدیل شد.

بادامی عنوان کرد: احداث ریل در خطوط، رفع ضعف ولتاژ در مناطق مختلف شهرستان و رسیدن به آرامش نسبی، اصلاح تجهیزات و تاسیسات، مدیریت مصرف، کاهش پیک بار، اصلاح پست‌های زمینی وبازرسی لوازم اندازه گیری و... اقدامات خوبی انجام شد که مستندات آن نیز وجود دارد.

 در ادامه مدیر جدید شرکت توزیع برق ملایر نیز با بیان اینکه هدف از کار یک مدیر خدمت به مردم است اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با تعامل و همراهی همه دستگاه‌ها خدمات مناسبی را به مردم این شهرستان داشته باشیم.

فریبرز امیدی ارتقای شاخص‌های عملکرد شهرستان، افزایش وصول مطالبات، کاهش قطعی خطوط، رفع مشکلات ضعف ولتاژ، کاهش تلفات و.. را از برنامه‌های خود برای شهرستان ملایر در حوزه برق دانست.

 در پایان این مراسم از خدمات امیر حسین بادامی تقدیر و فریبرز امیدی به عنوان مدیر جدید برق ملایر منصوب شد.
 
احداث مرکز دیسپاچینگ برق جنوب استان همدان در ملایر/ ۱۴ خطوط بحرانی در ملایر
 
احداث مرکز دیسپاچینگ برق جنوب استان همدان در ملایر/ ۱۴ خطوط بحرانی در ملایر
 
احداث مرکز دیسپاچینگ برق جنوب استان همدان در ملایر/ ۱۴ خطوط بحرانی در ملایر
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار