حسین روغنکار گفت: ۱۰ میز حقوقی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد نیز در استان همدان فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۷۴۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰ 02 May 2019
رئیس اداره حقوقی و املاک کمیته امداد استان همدان از همکاری ۵۶ وکیل نیکوکار با این نهاد حمایتی برای حل مشکلات حقوقی ۱۵۵ خانوار مددجو و حل‌وفصل ۲۸ پرونده برای دعاوی سازمانی تشکیل‌شده در سال ۹۷ خبرداد.

به گزارش ایسنا، حسین روغنکار با بیان اینکه بسیاری از مددجویان به علت عدم آگاهی از حقوق قانونی خود قادر به اعاده حق خود نیستند، مطرح کرد: از این رو کمیته امداد با ارائه مشاوره و پیگیری‌های لازم برای احقاق حق مددجویان اقدام کردند؛ در همین راستا ۵۶ وکیل و مشاور حقوقی نیکوکار برای ارائه مشاوره و کلیه خدمات حقوقی و خانوادگی به مددجویان کمیته امداد استان همدان به‌صورت رایگان با این نهاد همکاری می‌کنند.

وی با اشاره به تهیه و تنظیم ۳۷۱ مورد دادخواست، شکوائیه و لایحه برای ارائه به مراجع قضایی و انجام ۲۲۰ مورد مشاوره حقوقی به مددجویان تحت حمایت از فعالیت‌های حقوقی کمیته امداد استان همدان از ابتدای سالجاری بوده است، بیان کرد: ۱۰ میز حقوقی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد نیز در استان همدان فعالیت می‌کنند؛ در سال گذشته شرکت در ۵۷ جلسه دادرسی و پیگیری ۴۱ مورد امور ثبتی و ملکی از دیگر فعالیت‌های این نهاد بوده است.

روغنکار همچنین اعتراض و درخواست تجدیدنظر در دعوی برای ۶۳ پرونده و معرفی ۱۱۸ پرونده به کانون وکلا برای اخذ وکیل معاضدتی را از دیگر فعالیت‌های این حوزه برشمرد و گفت: ۱۰ شعبه شورای حل اختلاف نیز در سطح استان برای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مددجویان فعال هستند همچنین ۲۷ مورد سازش بین اصحاب دعوی و ۱۶۲۰ موردقرارداد بررسی و تنظیم‌شده را از دیگر فعالیت‌های انجام‌شده در سال ۹۷ بوده اند.

 رئیس اداره حقوقی و املاک کمیته امداد استان همدان ادامه داد: در سال گذشته راهنمایی و حمایت حقوقی اجرای احکام برای ۸۳ نفر و ۲۷ مورد سازش بین اصحاب دعوی نیز انجام‌شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار