اکبر احمدی منش خاطر نشان کرد: در کنار تعلیم و آموزش، همواره کودکان را باید با معارف دینی و قرآنی نیز آشنا کرد تا کمتر شاهد آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم.
کد خبر: ۷۴۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴ 02 May 2019
مدیر اداره بهزیستی و توانبخشی اسدآباد از فعالیت ۱۷ مهد کودک شهری و روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، احمدی منش در مراسم تجلیل از مربیان مهدکودک‌های این شهرستان به مناسبت سالگرد شهادت (استاد شهید مرتضی مطهری) و (هفته گرامیداشت معلم) اظهار کرد: از تعداد ۱۷ مهدکودک در حال فعالیت در این شهرستان تعداد ۳ مهد شهری و ۱۴ روستا مهد بوده که در این مهدکودک‌ها جمعا ۵۳۴ نونهال ونوباوه زیر نظر ۲۶ نفر از مربیان آموزش می‌بینند.

وی در ادامه گفت: مهد‌های کودک بستر مناسبی برای بیان و آموزش مسائل مرتبط با پیشگیری فراهم می‌کند که باید از این بستر به نحو احسن استفاده کنیم.

وی انجام فعالیت‌های دینی و تربیتی را ارزشمند و با برکت دانست و افزود. باید کودکان در مهد‌های کودک به سوی معنویت و آشنایی با قرآن سوق داده شوند تا بتوانند در آینده فرد موثر و مفیدی برای جامعه باشند.

احمدی منش تصریح کرد: استعداد‌های کودکان در مهد‌ها شکوفا می‌شود که برای شکوفایی استعداد کودکان لازم است مربیان در فضای مهد محیطی امن و عاری از هر انحراف را برای تربیت آنان فراهم کنند.

در پایان این مراسم از مربیان مهد‌های کودک سطح شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته معلم تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار