معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان اظهار داشت: دشمن در همه اوضاع و احوال برنامه‌های متفاوتی برای ساکت کردن نظام داشته و به تمام شیوه‌ها دست آویز شده است.
کد خبر: ۷۴۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱ 02 May 2019
مصطفی آزاد بخت گفت: نقش روابط عمومی‌ها در امیدآفرینی و ایجاد حس امنیت به مردم بسیار سازنده و انکار ناپذیر است.

به گزارش ایرنا، آزاد بخت در گردهمایی سراسری مدیران کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت کشور افزود: دشمنان برای تضعیف انقلاب و به بن بست رساندن انقلاب از ابتدا برنامه داشته و ایدئولوژی‌های انقلاب را بهتر از ما می‌شناختند.

وی ضمن گرامیداشت شهادت آیت الله مطهری و روز معلم ادامه داد: دشمنان بنا داشتند با شهادت شهیدانی از جمله شهید مطهری پشتوانه انقلاب را از ما بگیرند و تا حدودی هم چهره‌هایی را از ما گرفتند که بی نظیر بودند.

آزاد بخت گفت: امروز مسئولان مرکز باید هدایت حرفه‌ای کرده و خطوط کاری را بدانند و اوضاع مملکت را ترسیم کنند.
وی با بیان اینکه ما همیشه در مقابل دشمن ایستاده و پیروز میدان بوده ایم تصریح کرد: امسال سال سرنوشت ساز است و باید در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی و استقامت کنیم.

آزاد بخت ادامه داد: استقامت هم بیشتر در بخش مسایل روحی و روانی است و نقش روابط عمومی در این بین بسیار تاثیر گذار است چراکه در مسایل روانی دشمن همه جانبه وارد شده است و روابط عمومی‌های استانداری‌ها می‌توانند موثر باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان خاطرنشان کرد: امروز کار ما به مراتب سخت‌تر از رفتن روی مین دشمن است و این با توکل و خودسازی عملی می‌شود.

آزاد بخت با بیان اینکه همدان استانی است که همه آن را به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران می‌شناسند و بیش از سه هزار سال قدمت دارد گفت: این استان سال گذشته میزبانی دو رویداد بزرگ گردشگری را برعهده داشت که پس از برگزاری ۲ اجلاس بزرگ گردشگری خیل مسافران به همدان بیشتر شد تا جایی که در شرایطی ظرفیت ۱۰۰ درصد هتل‌ها پر بود.

وی ادامه داد: همدان از استان‌های کم نظیری است که علاوه بر جاذبه‌های فرهنگی، مفاخر بزرگی دارد که روابط عمومی در شناساندن بیشتر ظرفیت‌های این استان می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان در ادامه به قتل طلبه همدانی اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال این است که از کاه، کوه بسازد به طوری که در فضای مجازی قاتل که فرد شرور و خشن بود را موجه نشان می‌دادند و دستاورد‌هایی برای او درست می‌کردند.

آزاد بخت اظهار داشت: این اتفاق تلخ ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز شنبه به وقوع پیوست و ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه قاتل و خودرو شناسایی شد و این نشان از وحدت و هماهنگی دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان افزود: اگر این فرد می‌توانست به خارج از کشور برود و به دست دشمن می‌افتاد از این شخص قدیسی می‌ساختند و علیه نظام جو سازی می‌کردند.

وی اضافه کرد: شب تمام رد‌های وی زده شده بود و جایگاه‌هایی که در اختیار داشت شناسایی شد و پس از ناامن کردن محیط، قاتل مجبور شد از خانه خارج شود و وقتی با تیم مواجه شد و ماموران به وی فرمان ایست می‌دهند نیرو‌های نظامی را رگبار می‌بندد که از سه نفر نیروی نظامی ۲ نفر زخمی می‌شوند.

آزادبخت تصریح کرد: افسر نیروی انتظامی با وجود اینکه تیر خورده بود از ۱۵ تیری که شلیک می‌کند ۱۲ تیرش به این فرد شرور برخورد می‌کند و این قاطعیت، توطئه دشمنان را خنثی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار