مسلم مخفی عنوان کرد: با توجه به تاکید آیت الله شعبانی نماینده معزز، ولی فقیه در استان بر ساخت مستندی از زندگی این شهید و معرفی او به عنوان روحانی مردمی و مخلص به جامعه این موضوع در دستور کار قرار گرفت و روابط عمومی دفتر نماینده، ولی فقیه در استان با همکاری نهاد‌های دیگر این مستند را خواهند ساخت.
کد خبر: ۷۴۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴ 02 May 2019
مدیر روابط عمومی و ارتباطات دفتر نماینده، ولی فقیه در همدان گفت: به زودی مستند زندگینامه طلبه شهید مصطفی قاسمی ساخته می‌شود.

به گزارش تسنیم، مخفی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهادت مظلومانه شهید مصطفی قاسمی سبب اندوه و تالّم بسیاری از مردم و هم میهنان شده است، اظهار داشت: این طلبه ساده زیست که عمر خود را در کمال سادگی و گمنامی به تحصیل و تبلیغ دین مقدس اسلام سپری کرد خداوند اینگونه مقدر کرد ردای سرخ شهادت بپوشد و با عزت آسمانی شود.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم قدرشناس و مومن همدان در مراسم تشییع تدفین و بخاک سپاری این شهید عزیز گفت:: این قدرشناسی و حضور مردم نشان داد که روحانیت همچنان در دل مردم جا دارد و این دلیل عصبانیت و کینه توزی برخی بدخواهان است.

مدیر روابط عمومی و ارتباطات دفتر نماینده، ولی فقیه در همدان گفت: امیداست این حرکت ددمنشانه که سبب تالّم و جریه‌دار شد افکار عمومی مردم شده است تذکری باشد تا مسئولان ذیربط در مورد کنترل و نظارت بر فضای مجازی و نیز برخورد بر اخلال گران نظم و امنیت عمومی مردم قاطعانه اقدام کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به تاکید آیت الله شعبانی نماینده معزز، ولی فقیه در استان بر ساخت مستندی از زندگی این شهید و معرفی او به عنوان روحانی مردمی و مخلص به جامعه این موضوع در دستور کار قرار گرفت و روابط عمومی دفتر نماینده، ولی فقیه در استان با همکاری نهاد‌های دیگر این مستند را خواهند ساخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار