حجت‌الاسلام حسین گروسی با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان مردم خود را برای ورود به ماه خدا آماده می‌کنند اظهار کرد: ماه رمضان فرصتی مغتنم برای بهره‌گیری معنوی و نزدیکی بیشتر به خداوند است.
کد خبر: ۷۴۰۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴ 02 May 2019
مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: در ماه مبارک رمضان ۲۹۰ روحانی مبلغ برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های عبادی این ماه عازم مساجد روستایی و شهری ملایر می‌شوند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی ملایر در آستانه ماه مبارک رمضان جلسات و برنامه ریزی‌های لازم را برای برگزاری بهتر برنامه‌های این ماه در سطح مساجد و حسینیه‌ها با همکاری هیات مذهبی و با مشارکت اقشار مختلف مردم دارد.

 مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از اعزام ۲۹۰ مبلغ اعزامی و بومی به مناطق شهری و روستایی ملایر از در ماه رمضان خبر داد و گفت: این روحانیون از ابتدا تا پایان ماه رمضان با هدف ترویج برنامه‌های عبادی و دینی و برنامه‌های فرهنگی، اقامه نماز جماعت، مراسم دعا و زیارت، سبک زندگی اسلامی، کلاس‌های قرآن و تفسیر، جزءخوانی قرآن، برگزاری مراسم شب‌های قدر و احیا، ارائه مشاوره و... در مساجد شهری و روستایی حضور پیدا می‌کنند.

وی از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی در ۲۴ موسسه و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی ملایر خبر داد و تصریح کرد: برگزاری یکصد جلسه قرآن خانگی، جلسات قرآنی جزءخوانی در مساجد، حسینیه‌ها، محافل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز، برگزاری برنامه‌های مختلف قرآنی در پنج مسجد طرح پایگاه سلامت اجتماعی، اطعام در هیات مذهبی، برگزاری جلسات قرآنی و فرهنگی در هیات مذهبی و... از دیگر برنامه‌هاست.

گروسی مراسم احیای شب‌های قدر در مساجد، حسینیه‌ها، فضا‌ها و مکان‌های عمومی و باز شهرستان، برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در ادارات به منظور ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه در ایام ماه مبارک رمضان، برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ و... را از دیگر برنامه‌های این اداره در ماه رمضان برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار