محسن ساغرچی از برگزاری همایش متمرکز آموزشی و توجیهی زائران حج تمتع استان خبر داد و گفت: این همایش با حضور بیش از ۲ هزار نفر از زائران همدانی روز جمعه ۱۳ اردیبهشت در سالن ورزشی ابن سینا برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۴۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱ 02 May 2019
مدیر حج و زیارت همدان با بیان اینکه امسال ۳ هزار همدانی حاجی می‌شوند گفت: بر این اساس در ایام حج تمتع ۲ هزار و ۹۳۵ نفر در قالب ۲۰ کاروان از استان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گزارش فارس، ساغرچی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال حدود ۳ هزار همدانی حاجی می‌شوند اظهار کرد: در ایام حج تمتع ۲ هزار و ۹۳۵ نفر در قالب ۲۰ کاروان از استان همدان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه حجاج از ۲۵ ذی‌القعده تا ۳ ذی‌الحجه برای انجام مناسک حج تمتع اعزام خواهند شد گفت: زائران استان همدان از فرودگاه همدان به مراسم حج تمتع اعزام خواهند شد.

مدیر حج و زیارت استان همدان با تأکید بر اینکه زمان پرواز‌ها هنوز قطعی نشده است تصریح کرد: این مسئله منوط به تایید و اجازه فرودگاه جده است.

وی از برگزاری همایش متمرکز آموزشی و توجیهی زائران حج تمتع استان خبر داد و گفت: این همایش با حضور بیش از ۲ هزار نفر از زائران همدانی روز جمعه ۱۳ اردیبهشت در سالن ورزشی ابن سینا برگزار خواهد شد.

ساغرچی از تمام زائران، مدیران و عوامل اجرایی و روحانیون کاروان‌های حج تمتع همدان دعوت کرد در این همایش شرکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار