نماینده، ولی فقیه در همدان با بیان اینکه باید به سمت و سوی اعتماد واقعی به جوانان برویم تصریح کرد: اعتماد به جوان یعنی در عرصه مدیریتی استان حضور جدی داشته باشند و امیدواریم این مراوده و صحبت‌ها ادامه پیدا کند.
کد خبر: ۷۴۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ 01 May 2019
آیت‌الله حبیب‌الله شعبان با بیان اینکه جوانان باید خواسته‌های خود را مطرح کنند گفت: موضوع اعتماد به جوانان باید در جمع‌هایی مانند نشست هم‌اندیشی نشان داده شود چراکه مدیران آینده در این جمع‌ها تربیت و شناسایی می‌شوند.

به گزارش فارس، نشست هم‌اندیشی نماینده، ولی فقیه در استان همدان با جوانان عصر امروز با حضور تعداد زیادی از جوانان استان از اقشار مختلف در مجتمع ابن سینا برگزار شد.

این مراسم نماینده جوانان در قشر‌های از جمله هلال احمر، ورزشکاران، رسانه، مداحان، کارگران و... به ارائه نظرات و مشکلات خود در زمینه‌های تخصصی و عمومی پرداختند.

در این جلسه مقرر بود نماینده برخی از اقشار جوانان صحبت کنند، اما زمان کافی برای ارائه مسائل نبود، اما ایشان نسبت به رعایت حقوق همه متذکر شد و در ادامه خواستار برگزاری جلسات هم‌اندیشی به صورت صنفی و یا با مولفه‌های مشترک شد.

نماینده، ولی فقیه در همدان در این نشست با بیان اینکه در تقسیم‌بندی‌ها ممکن است، جامعه‌ای صحبتی داشته باشد که برای جامعه دیگری جذاب نباشد اظهار کرد: بهتر است نشست‌های هم‌اندیشی با جوانان با مولفه‌های مشترکی بین آن‌ها تشکیل شود.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی با بیان اینکه روحیه مطالبه‌گری، عدالت‌خواهی، توجه به رشد و توسعه، مبارزه با اشرافیت، فهم درست از مشکلات استان و... برداشت‌های بنده از صحبت‌های جوانان است ادامه داد: از مسوولان اعم از استاندار، شهردار، شورای شهر و... دعوت می‌کنم در نشست‌های هم‌اندیشی با جوانان شرکت کنند.

وی با بیان اینکه جوانان باید خواسته‌های خود را مطرح کنند افزود: موضوع اعتماد به جوانان باید در این جمع‌ها نشان داده شود چراکه مدیران آینده استان در این جمع‌ها تربیت و شناسایی می‌شوند.

وی تاکید کرد: در صورت اینکه فردی علاقمند به ارائه مطالبی در خطبه‌های نماز جمعه است، می‌تواند مطالب را مکتوب کرده و در اختیار ما قرار دهد و حتماً مورد توجه قرار می‌گیرد.

آیت‌الله شعبانی در رابطه با انسجام بین فعالان فرهنگی و نیرو‌های انقلابی با بیان اینکه انسجام بین این دو قشر مطلوب است افزود: باید در مرحله عمل، برنامه اجرایی و عملیاتی هم داشته باشیم.

در پایان این مراسم از سید میثم موسویان به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی استان همدان تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار