حمید شاکری‌صفت با بیان اینکه ۲۸۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به بیماران اعطا شد گفت: در این جلسه تصویب شد دو بیمار زیرپوشش طرح سخاوت قرار گیرند و یک بیمار نیز زیرپوشش طرح طعم مهربانی باشد.
کد خبر: ۷۴۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ 01 May 2019
مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت ۵۹۰ میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران سخت‌درمان خبر داد.

به گزارش ایسنا، شاکری‌صفت از برگزاری یکصد و شصتمین جلسه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه پرونده ۱۲ بیمار بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه پرونده ۱۰ بیمار مبتلا به سرطان را بررسی کردیم گفت: پرونده دو بیمار نیز جزو سایر بیماران مورد بررسی قرار گرفت.

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به مساعدت بلاعوض ۲۰۰ میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران افزود: ۱۱۰ میلیون ریال از سایر مراکز برای بیماران تخفیف گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ۲۸۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به بیماران اعطا شد گفت: در این جلسه تصویب شد دو بیمار زیرپوشش طرح سخاوت قرار گیرند و یک بیمار نیز زیرپوشش طرح طعم مهربانی باشد.

شاکری‌صفت با اشاره به اینکه در مجموع ۵۹۰ میلیون ریال به بیماران سخت‌درمان مساعدت شد خاطرنشان کرد: بیماران گروه هدف مجمع خیرین سلامت همدان بیماران سخت‌درمان مبتلا به سرطان نیازمند بزرگسال، کودکان ناشنوا و کم‌شنوا، کودکان دارای بیماری قلبی، کودکان دارای اختلال رشد، کودکان دارای بیماری حاد چشمی و کودکان دارای شکاف لب و کام نیازمند هستند.

وی با اهمیت به کمک خیرین سلامت در راستای رفع مشکلات بیماران سخت‌درمان گفت: نیکوکاران در صورت تمایل به مساعدت این بیماران می‌توانند با شماره حساب جاری ۰۱۰۶۸۴۷۱۵۵۰۰۹ با شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۸۰۹۶ بانک ملی مساعدت نقدی خود را به حساب مجمع خیرین سلامت همدان واریز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار