امیر سرتیپ دوم ستاد نورخدا شاکرمی روز ارتش را نقطه عطف همدلی مردم با ارتش و نماد صلابت و اقتدار کشور دانست و افزود: امام راحل اعتقاد داشتند ارتش یک سرمایه و ذخیره ملت و از ارکان مملکت و ضامن تأمین امنیت کشور است بر همین اساس لازم است در نیروی ارتش بصیرت‌افزایی شود همچنین خواسته دیگر بنیانگذار انقلاب برگزاری رژه ارتش در روز ۲۹ فروردین بود تا اقتدار آن در معرض دید همگان قرار گیرد.
کد خبر: ۷۳۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴ 19 April 2019
فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان با بیان اینکه ۲۹ فروردین نمایشی از تدبیر و دوراندیشی یک مرد الهی بود، گفت: این دیدگاه بنیان گذار انقلاب اسلامی را نه تنها شکوهمندانه در ۸ سال دفاع مقدس مشاهده کردیم بلکه تا کنون تا پای جان به پای آرمان‌های این انقلاب ایستاده‌اند.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ دوم ستاد شاکرمی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه همدان با اشاره به اینکه ۲۹ فروردین روز بزرگ و به یادماندنی و نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: این روز، روز تولد دوباره ارتش جمهوری اسلامی است.

وی روز ارتش را نقطه عطف همدلی مردم با ارتش و نماد صلابت و اقتدار کشور دانست و افزود: امام راحل اعتقاد داشتند ارتش یک سرمایه و ذخیره ملت و از ارکان مملکت و ضامن تأمین امنیت کشور است بر همین اساس لازم است در نیروی ارتش بصیرت‌افزایی شود همچنین خواسته دیگر بنیانگذار انقلاب برگزاری رژه ارتش در روز ۲۹ فروردین بود تا اقتدار آن در معرض دید همگان قرار گیرد.

شاکرمی خاطرنشان کرد: عدم ورود ارتش به احزاب و فعالیت‌های سیاسی، پیوند برادری ملت با ارتش و مکتبی بودن آن از دیگر خواسته‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود.

وی با تاکید بر اینکه حضور ارتش در کنار سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و مرزداران خار چشم دشمنان شده است، گفت: ارتش با حمایت و پشتیبانی مردم درسی به استکبار دادند که در تاریخ به ثبت رسید.

 وی با بیان اینکه ارتش انقلاب ۴۸ هزار شهید و ۲۵۰ هزار جانباز تقدیم ایران اسلامی کرده است، یادآور شد: ارتش امروز از آمادگی کامل برخوردار است.

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان دربخش دیگری از سخنانش با شاره به اینکه شهید صیاد شیرازی را نابغه جنگ دانست و گفت: در نوزدهم سال ۱۳۵۶ شهید صیاد شیرازی و دیگر همرزمانش به صورت آشکار در پادگان‌های آن زمان فعالیت‌های انقلابی خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه شهید صیادشیرازی مبتکر عملیات‌های بزرگ و مؤثری در دوران جنگ بود، تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس گنجینه‌ای از علم، تدبیر، حکمت، حماسه، شجاعت، جسارت و شهادت بود که در ذهن استکبار نمی‌گنجید، ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بیمه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار