سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رزن گفت: از ۲ هزار و ۷۶۵ مورد بازرسی در حوزه آرد و نان هم ۱۷۱ مورد پرونده تخلف به ارزش ۱۱۵ میلیون تومان برای صدور رای به شعبه تعزیرات ارسال شده است.
کد خبر: ۷۳۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶ 09 April 2019
سیدرضا سلامتی عدم تطبیق قیمت روی جلد دارو با قیمتی که به فروش می‌رسد را یکی از مشکلات دانست و گفت: با متخلفان برخورد شود.

به گزارش  فارس، سلامتی در کارگروه تنظیم بازار شهرستان رزن با بیان اینکه عدم تطبیق قیمت روی جلد دارو با قیمتی که به فروش می‌رسد را یکی از مشکلات مردم دانست و اظهار کرد: در این خصوص اعتراض‌های زیادی از سوی مردم وصول شده است.

وی افزود: این موارد که مورد اعتراض اکثر مردم است حتماً باید به صورت وی‍ژه بررسی و با متخلفان برخورد شدید صورت گیرد.

فرماندار شهرستان رزن با اشاره به عملکرد ستاد تنظیم بازار شهرستان در سال گذشته گفت: در ارزیابی‌های صورت گرفته از اصناف و بررسی وضعیت قیمت‌های موجود با سایر شهرستان‌ها اختلاف چندانی مشاهده نشد و اقلام ضروری مردم نیز تامین شده بود.

سلامتی با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۳۶۰ تن اقلام مورد نیاز در شهرستان رزن توزیع شد اظهار کرد: گوشت، مرغ منجمد، برنج، قند و شکر اقلامی بود که سال گذشته در بین مردم با هدف تنظیم بازار توزیع شد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن نیز با اشاره به اجرای طرح نظارتی نوروز گفت: این طرح از اول بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شد و تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه داشت.

محمد سهیلی افزود: با توجه به شروع طرح، برنامه‌ریزی برای اجرای گشت‌های مشترک ویژه با حضور دستگاه‌های ذیربط انجام شد و بازرسان در گشت‌های صبح و بعدازظهر نسبت به رصد بازار اقدام می‌کردند.

وی با بیان اینکه از ۱۲ هزار و ۲۰۷ مورد بازرسی طی سال گذشته ۷۳۶ مورد پرونده تشکیل شده است افزود: در این بازرسی‌ها ۸۲۶ پرونده تخلف به ارزش ۳۱۹ میلیون تومان تشکیل شده است.

وی افزود: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و عرضه خارج از شبکه از تعداد یک‌هزار و ۴۳۱ مورد بازرسی و ۳۲ گشت مشترک با ادارات ۲۱ فقره پرونده به ارزش ۱۲۹ میلیون تومان تشکیل و اقلام کشف شده به سازمان تملیکی همدان ارسال شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار