سعید شرفی از شروع خوب سینما‌ها در آغاز سال ۹۸ خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه امسال توانستیم شروع خوبی را با اکران همه فیلم‌های نوروزی در سینما‌های امور سینمایی موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز حوزه هنری در استان همدان تجربه کنیم.
کد خبر: ۷۳۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲ 09 April 2019
رشد ۱۷ درصدی فروش سینما‌های همدان در نوروز ۹۸/ ۳۳ هزار نفر فیلم‌ها را دیدند
مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان از رشد ۱۷ درصدی میزان فروش سینما‌ها خبر داد و گفت: در مدت ۱۶ روز تعطیلات نوروزی از ۳۳ هزار و ۴۰۰ نفر از میهمانان سینما پذیرایی شد.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه فیلم‌های نوروزی در سه سینما (قدس و فلسطین همدان و بهمن ملایر) اکران می‌شد افزود: پنج سالن نمایش با حدود یک‌هزار و ۱۰۰ صندلی اکران فیلم‌ها را داشتند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان با بیان اینکه ۷ فیلم در اکران نوروزی به نمایش گذاشته شد خاطرنشان کرد: «پیشونی سفید ۳»، «چهار انگشت»، «رحمان ۱۴۰۰»، «زندانی‌ها»، «غلامرضا تختی»، «متری شیش و نیم» و «ژن خوک» در این مدت به نمایش درآمد.

وی از رشد ۱۷ درصدی میزان فروش سینما‌ها خبر داد و یادآور شد: در مدت ۱۶ روز تعطیلات نوروزی از ۳۳ هزار و ۴۰۰ نفر از میهمانان سینما پذیرایی شد که این آمار حدودا معادل مدت مشابه سال ۹۷ است.

شرفی خاطرنشان کرد: در این بین به ترتیب فیلم‌های «رحمان ۱۴۰۰»، «متری شیش و نیم» و «چهار انگشت» بیشترین مخاطب و فروش را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امسال قیمت بلیت در سینما‌های همدان ۸۰۰۰ تومان و در سینما بهمن ملایر ۷۰۰۰ تومان است گفت: با افزایش کمترین میزان ریالی به مبلغ هر بلیت در مقایسه با هزینه‌های جاری و افزایش هزینه‌های نگهداری سینما سعی داریم تا سینما ارزان‌ترین سرگرمی و تفریح برای مردم باشد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان بیان کرد: امسال هم سینما‌ها به جز روز‌های سه‌شنبه که در تمام سانس‌ها به صورت نیم بها بلیت فروشی می‌شود، در تمام ایام هفته برای دانشجویان عزیز با ارایه کارت دانشجویی معتبر سه سانس اول سینما‌ها نیم‌بها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار