دکتر محمدرضا رسولی تصریح کرد: ارزش ریالی محموله‌های ارسال شده یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال است که به منظور کمک به سیل زدگان و دامداران در اختیار مردم استان لرستان قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۳۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 08 April 2019
مدیرکل دامپزشکی استان همدان از ارسال محموله‌های اهدایی و کمک‌های همکاران اداره‌کل دامپزشکی استان به مناطق سیل زده کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر رسولی در توضیح این خبر اظهار کرد: در پی بارندگی‌های اخیر در کشور و بروز سیل در بیشتر نقاط استان لرستان، متأسفانه شاهد خسارات زیادی به مردم بودیم که باعث از بین رفتن منازل و قطع راه‌های ارتباطی شده بود بنابراین با توجه به وظیفه امدادرسانی به هموطنان آسیب‌دیده از فاجعه سیل، اداره‌کل دامپزشکی استان را بر آن داشت تا با تهیه امکانات از شرکت‌های پخش دارو و واکسن موجود در استان اقدام به کمک‌های لازم کند.

وی ادامه داد: ۴۰۳ لیتر انواع مایع‌های ضدعفونی کننده، ۱۵۰ لیتر سم ساییرمترین، ۸۱ هزار دز واکسن تب برفکی بی والان، ۴۸ هزار دُز واکسن شارین، یک دستگاه سمپاش موتوری، دو دستگاه خودور به همراه اکیپ واکسیناسیون و یک اکیپ سم‌پاش از اقلام ارسال شده به استان لرستان است.

رسولی با اشاره به دیگر موارد ارسال شده عنوان کرد: مجموعه‌ای از مکمل‌های درمانی، کنستانتره‌های مختلف، انواع آنتی بیوتیک‌ها در راستای کمک به دامداران مناطق سیل زده از دیگر اقلام و موارد ارسال شده به این استان است.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی محموله‌های ارسال شده یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال است که به منظور کمک به سیل زدگان و دامداران در اختیار مردم استان لرستان قرار گرفته است.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: تعداد ۲۳ تخته پتو از سوی کمک‌های نقدی همکاران اداره کل دامپزشکی خریداری و به جمعیت هلاال احمر استان نیز تحویل داده شده تا به مناطق سیل زده شمالی کشور ارسال کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار