بهروز کارخانه‌ای با بیان اینکه ۷۶۹ عملیات در ایام نوروز انجام شد بیان کرد: در این مدت ۸۰۳ نفر اسکان اضطراری یافتند.
کد خبر: ۷۳۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ 07 April 2019
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از ارسال ۱۱۸ قلم دارو از همدان به لرستان خبر داد و گفت: کمک‌های غیرنقدی دیگری نیز به استان‌های گلستان و لرستان ارسال شده است.

به گزارش فارس، کارخانه‌ای با بیان اینکه ۴۳۱ نفر نیروی امدادی جمعیت هلال احمر از ۱۱ تا ۱۷ فروردین‌ماه در استان فعالیت داشتند اظهار کرد: این نیرو‌ها در قالب ۱۴۸ تیم عملیات انجام دادند.

وی با بیان اینکه ۷۶۹ عملیات در این ایام انجام شد بیان کرد: در این مدت ۸۰۳ نفر اسکان اضطراری یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در خصوص خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان ناشی از سیلاب در همدان یادآور شد: ۵۸۱ مورد تخلیه آب از منازل انجام شد که بیشترین مورد مربوط به شهرستان نهاوند با ۱۵۸ مورد بود.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۴ هزار و ۱۳۸ نفر حادثه دیده گزارش شد تصریح کرد: در ایام تعطیلات تا روز گذشته به ۳ هزار و ۹۳۷ نفر امدادرسانی شد.

کارخانه‌ای خاطرنشان کرد: از ۱۱ تا ۱۷ فروردین ماه طبق اعلام هلال احمر هشت نفر فوتی داشتیم که پنج نفر در حوادث سیلاب و آب‌گرفتگی و سه نفر در حوادث جاده‌ای بودند.

وی از ارسال کمک‌های غیرنقدی به استان گلستان و لرستان خبر داد و گفت: مواد غذایی، وسایل زیستی، کنسروجات، مواد بهداشتی، البسه و آب معدنی از جمله اقلام ارسالی بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان به خدمات رسانی در حوزه درمان و توانبخشی در لرستان هم اشاره کرد و افزود: دو نفر پزشک، دو روانشناس، ۴ نفر پرستار، یک ماما، ۳ نفر امدادگر به همراه ۱۱۸ قلم دارو به این استان اعزام شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار