علیرضا شجاعی با بیان اینکه طرح نظارتی به صورت دائم و کامل در ایام تعطیلات در بازار انجام شده است اظهار کرد: افزایش قیمت سیب زمینی و پیاز ناشی از دو مسأله صادرات و شرایط آب و هوایی بود که باعث ایجاد مشکلاتی در حوزه حمل و نقل و برداشت آن شد.
کد خبر: ۷۳۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ 07 April 2019
رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: انتظار داریم کاهش قیمت پیاز در بازار آغاز شود که البته با ممنوعیت صادرات این اقدام رخ می‌دهد.

به گزارش فارس، شجاعی با بیان اینکه از صادرات سیب زمینی و پیاز جلوگیری شده است افزود: البته بازندگی‌های اخیر بر روی همه صیفی‌جات تأثیر گذاشته است چراکه عمده تولیدکنندگان این محصولات از استان فارس و خوزستان هستند که با مشکل سیل مواجه شدند.

وی با اشاره به اینکه این اتفاقات تأثیر خود را بر بازار گذاشت تصریح کرد: انتظار داریم کاهش قیمت پیاز در بازار آغاز شود که البته با ممنوعیت صادرات این اقدام رخ می‌دهد.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه بازرسی همچنان ادامه دارد خاطرنشان کرد: اگرچه طرح ویژه نوروزی تا ۱۵ فروردین‌ماه ابلاغ شده بود، اما همچنان تا پایان ماه ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز برنامه طبق روال انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز جمعبندی از اقدامات انجام شده صورت می‌گیرد گفت: به زودی گزارش عملکرد یک ساله بازرسی و نظارت اعلام می‌شود.

شجاعی با بیان اینکه قیمت مرغ نیز روند نزولی به خود گرفته است اظهار کرد: با توجه به تدبیر دولت در توزیع نهاده‌ها بین مرغداران و سایر اقدامات، قیمت مرغ و حتی گوشت پیش رو خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار