سرهنگ رضا عزیزی با بیان اینکه گردنه اسدآباد با وجود ایمن سازی مسدود نیست عنوان کرد: گردنه اسدآباد با وجود انجام مراحل ایمن سازی مسدود نیست، اما تردد در آن نیازمند دقت و احتیاط رانندگان است، همچنین تردد در دو محور تخریب شده دیگر نیز تا پایان ایمن سازی امکان پذیر نخواهد بود.
کد خبر: ۷۳۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ 07 April 2019
رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر سه دو محور آورزمان و نهاوند_نورآباد مسدود است از اتمام این سازی محور آورزمان تا ساعاتی دیگر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ عزیزی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به رانش زمین و تخریب دو محور آورزمان، نهاوند_ نورآباد و همچنین گردنه اسدآباد، تردد در این محور‌ها نا امن و حادثه‌ساز بود به همین علت این دو محور مواصلاتی در چند روز گذشته مسدود شده و تا پایان ایمن سازی تردد در آن امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه گردنه اسدآباد با وجود ایمن سازی مسدود نیست عنوان کرد: گردنه اسدآباد با وجود انجام مراحل ایمن سازی مسدود نیست، اما تردد در آن نیازمند دقت و احتیاط رانندگان است، همچنین تردد در دو محور تخریب شده دیگر نیز تا پایان ایمن سازی امکان پذیر نخواهد بود.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه ایمن سازی محور نهاوند_ نورآباد صبح امروز آغاز شده است افزود: عوامل و دستگاه‌های راهداری در تلاش هستند تا در اسرع وقت محور‌های تخریب شده را ایمن و بازسازی کنند.

وی با اشاره به تصادف تلخ روز گذشته خاطرنشان کرد: روز گذشته در محور همدان_ تهران، عابر پیاده مسن در هنگام عبور از جاده با یک دستگاه وانت نیسان برخورد کرده و متاسفانه جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه استان همدان در پایان یادآور شد: برای داشتن رانندگی بدون حادثه رعایت سرعت مجاز و مطمئن اولین شرط است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار