مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند با اشاره به برخی از خسارات یاد شده، عنوان کرد: متاسفانه بر اثر بارش‌های شدید در شهرستان نهاوند، با قطع برق در بیش از ۳۰ روستای تابعه مواجه بودیم که به تبع آن با قطع برق مخازن ذخیره آب رو به رو شدیم و به هیمن سبب قطع آب در ۴ تا ۵ روستای شهرستان اتفاق افتاد.
کد خبر: ۷۳۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ 01 April 2019
ابراهیم طاهری گفت: بر اثر بارش‌های شدید در شهرستان نهاوند، قطع برق در بیش از ۳۰ روستای تابعه موجب قطعی آب در پنج روستای نهاوند شد.

به گزارش فارس، طاهری در خصوص آخرین وضعیت روستا‌های شهرستان نهاوند در اثر بارش‌های اخیر اظهار کرد: در حال حاضر مشکل و تهدید جدی در روستا‌های شهرستان وجود ندارد و اوضاع تحت کنترل است.

وی ادامه داد: شهرستان نهاوند به دلیل بارش‌های دیروز و شب گذشته درگیر برخی خسارات شد که البته با تمهیدات اندیشیده شده در ارگان‌های مختلف، میزان خسارات در حالت حداقلی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه به محض رفع اشکالات ناشی از قطع برق، مشکل آب روستا‌ها به خصوص در اکبرآباد، امین‌آباد و علی‌آباد رفع می‌شود بیان کرد: تلاش بر این است تا ظرف چند ساعت آینده اینگونه حوادث رفع شود.

طاهری با اشاره به اینکه در صورت بحرانی شدن وضعیت، تانکر‌های آبرسانی آب مورد نیاز مردم را تامین خواهند کرد خاطرنشان کرد: علاوه بر تانکر آبرسانی سیار شهرستان نهاوند، در صورت لزوم دو شهرستان معین شهرستان نهاوند که ملایر و تویسرکان هستند، تانکر‌های آبرسانی سیار خود را در اختیار مردم نهاوند خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه در برخی از روستا‌های تابعه شهرستان رواناب در اطراف چاه‌ها افزایش یافته است گفت: اکیپ‌های رفع حوادث بلافاصله در محل حاضر شده و مشغول کار هستند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر قطعی آب در روستا‌های حوزه گاماسیاب نیز گفت: با توجه به بارش‌های شدید و گل‌آلوده شدن آب شرب روستا‌های حوزه گاماسیاب، با کدورت آب در این مناطق مواجه هستیم، اما به محض سالم گزارش شدن آب و رفع آلودگی‌های ناشی از گل آلودگی مشکل این روستا‌ها نیز برطرف می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مردم روستا‌های حوزه گاماسیاب قطعی آب نداشتند عنوان کرد: عموماً ظرف یک تا دو روز پس از بارش‌ها، کیفیت آب به حالت اول برمی‌گردد.

طاهری بیان کرد: تاکنون در سطح روستا‌های شهرستان نهاوند گزارشی مبنی بر شکستگی و آب‌بردگی خطوط انتقال آب نداشتیم و وضعیت تحت کنترل است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار