رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از اسکان ۷۴ هزار و ۲۶۰ مسافر نوروزی در شهر همدان خبر داد و گفت: بیشترین مسافران همدان از استان‌های آذرباییجان غربی و شرقی، شهر‌های شمالی آمل و تهران بوده است.
کد خبر: ۷۳۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ 31 March 2019
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از اسکان ۷۴ هزار و ۲۶۰ مسافر نوروزی در شهر همدان خبر داد و گفت: بیشترین مسافران همدان از استان‌های آذرباییجان غربی و شرقی، شهر‌های شمالی آمل و تهران بوده است.

به گزارش تابناک همدان از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، سعید خوشبخت گفت: از ۲۸ اسفندماه تا هشتم فروردین ماه ۱۳۹۸، ۷۴ هزار و ۲۶۰ نفر در قالب ۲۲ هزار و ۹۱۲ خانوار در اماکن اقامتی همدان اسکان داده شده‌اند که بیشترین آن‌ها از استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، آمل و تهران بوده‌اند.

 وی یاد آور شد: ۱۸ هزار و ۷۹۳ نفر در قالب هشت هزارو ۱۴۲ خانوار از ۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۷ تا هشتم فروردین ماه از خدمات ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری همدان بهره‌مند شده اند.

خوشبخت با بیان اینکه تاکنون ۳۱ هزار و ۳۸۱ نفر در قالب هشت هزار و ۵۲۷ خانوار در کلاس‌ها و فضا‌های مرتبط با آموزش و پرورش اسکان داده شده‌اند، عنوان کرد: آموزش و پرورش همدان آمادگی لازم را برای اسکان مسافران فرهنگی دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۸ هزارو ۹۰۸ نفر در قالب سه هزارو ۴۵۵ خانوار در هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های همدان اسکان داده شده‌اند، گفت: روز گذشته ۴۹۴ خانوار با یک هزارو ۴۴۳ نفر جمعیت در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و مهمانپذیر‌های همدان اسکان داده شده‌اند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، اظهار کرد: همچنین در روز هفتم فروردین ماه ۷۵۴ نفر در قالب ۱۹۲ خانوار در باشگاه ورزشی سازمان فرهنگی، ورزشی و شهرداری همدان اسکان داده شده‌اند.

خوشبخت با بیان اینکه کلیه تمهیدات و ظرفیت‌های لازم برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است، گفت: واحد ۱۳۷ شهراری همدان ۲۴ ساعته در خدمت مسافرین و شهروندان می‌باشد و مسافرین می‌توانند در مواقع لازم با این واحد تماس و طرح موضوع نموده و ازامکانات و اطلاعات گسترده بهره‌مند شوند.

وی در این راستا اظهار کرد: مسافران نوروزی که قصد سفر به همدان را دارند نگران تامین فضا برای اقامت نباشند چراکه تمهیدات لازم برای اسکان مسافران اندیشیده شده است.

خوشبخت با اشاره به اینکه ظرفیت لازم برای اسکان مسافران در اماکن و سالن‌های ورزشی مسقف نیز ایجاد شده است، گفت: ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری همدان سالن‌های ورزشی، چون باشگاه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، سالن‌های ورزشی تختی، ابن سینا و فردوسی اداره کلورزش و جوانان نیز برای نصب چادر توسط مسافران مشخص کرده است.

وی در پایان از اقدامات و تلاش‌های مستمر تیم‌های بازرسی ستاد صیانت از امنیت حقوق شهروندی، قدردانی نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار