حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی با اشاره به اینکه تحقق رونق تولید و حمایت از کالای داخلی و ایرانی یکی از اقداماتی است که می‌تواند تهدید را به فرصت تبدیل کند، تصریح کرد: دشمن برنامه دارد تا مردم را با مسائل اقتصادی ناراضی کند و در این راستا گاهی دام‌ها را خریداری و قاچاق می‌کنند و گاهی شنیده‌شده مایحتاج مردم را می‌خرند و نابود می‌کنند.
کد خبر: ۷۲۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶ 29 March 2019
امام‌جمعه نهاوند با اشاره به گرانی اجناس در بازار گفت: عده‌ای مایحتاج مردم را با هدف ایجاد اخلال در کشور می‌خرند و گاه احتکار می‌کنند که این اقدام خیانت به کشور است.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام مغیثی در جمع نمازگزاران نهاوند با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی که همان ترک محرمات و انجام واجبات است، گفت: متأسفانه امروز مشاهده می‌کنیم افرادی در شب شهادت اهل‌بیت مراسم جشن و شادباش می‌گیرند و حرام و حلال خداوند را رعایت نمی‌کنند.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به رهنمود امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) فرمودند: بعثت برای جایگزین کردن هدایت به‌جای ضلالت و علم به‌جای جهل است لذا بعثت پیامبر مهم‌ترین حادثه تاریخ است و اگر پاس داشته می‌شد کار بشر به اینجا نمی‌رسد که همه‌جا جنگ و ناامنی و مصیبت باشد.

وی با اشاره سخنان اخیر مقام معظم رهبری نیز گفت: مقام معظم رهبری نیز در بیانی فرمودند که مهم‌ترین حادثه تاریخ و بزرگ‌ترین نعمت خدا بعثت پیامبر (ص) است.

حجت‌الاسلام مغیثی بابیان اینکه خداوند درباره خلقت انسان منت نگذاشته، اما برای بعثت منت گذاشته است، گفت: علت این مهم مثل روز روشن است چراکه اگر آفریده شویم و هدایت نشویم زندگی حیوانی کرده‌ایم، ولی اگر به دنیا بیاییم و هدایت شویم هم در دنیا زندگی انسانی است و هم دارای آخرت بهشتی و سعادتمند ابدی خواهیم شد.

وی با تأکید بر اینکه عمل به بعثت حسنه دنیا و آخرت است، اما اگر به آن عمل و اعتنا نکردیم دنیا و آخرت را از دست می‌دهیم، گفت: بار دیگر خودم و شمارا به تقوای الهی و آنچه خداوند امر فرموده است دعوت می‌کنم.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در آغاز سال جاری؛ گفت: سال ۹۸ تهدید نیست و اینکه دشمن تبلیغات می‌کند و می‌گویند کار انقلاب ساخته است جنگ روانی است و اگر اتحاد داشته باشیم تهدید تبدیل به فرصت خواهد شد.

حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به اینکه تحقق رونق تولید و حمایت از کالای داخلی و ایرانی یکی از اقداماتی است که می‌تواند تهدید را به فرصت تبدیل کند، تصریح کرد: دشمن برنامه دارد تا مردم را با مسائل اقتصادی ناراضی کند و در این راستا گاهی دام‌ها را خریداری و قاچاق می‌کنند و گاهی شنیده‌شده مایحتاج مردم را می‌خرند و نابود می‌کنند.

وی بابیان اینکه دشمن هزینه زیادی برای جنگ‌افروزی به وسیله داعش کرد، اما جواب نداد، گفت: امروز عوامل دشمن با خرید مایحتاج مردم و ایجاد خلأ در کشور برای گرانی به دنبال پیاده کردن اهداف خود هستند.

امام‌جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه غربی‌ها همیشه خیانت کرده‌اند و هیچ‌گاه قابل اعتماد نیستند، گفت: اروپا نیز مثل آمریکا غیرقابل اعتماد است لذا مسئولین باید در اموراتی که عهده‌دار هستند به این مهم توجه کنند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر رسالت نسل جوان برای حفظ انقلاب، گفت: مهم‌ترین خواسته رهبر معظم انقلاب تحقق این مهم در گام دوم انقلاب است لذا جوانان مؤمن و انقلابی باید در این حوزه قدم بردارند و بیش از پیش مجاهدت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار