حسن آبخو اظهار کرد: با تلاش امدادگران و غواصان هلال احمر ملایر بعد از دو روز تلاش و جستجو دقایقی پیش پیکر بی‌جان دختربچه ملایری که در رودخانه حرم‌آباد غرق شده بود پیدا شد.
کد خبر: ۷۲۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸ 28 March 2019
رئیس جمعیت هلال احمر ملایر گفت: با تلاش امدادگران و غواصان هلال احمر ملایر بعد از دو روز تلاش و جستجو دقایقی پیش پیکر بی‌جان دختربچه ملایری که در رودخانه حرم‌آباد غرق شده بود پیدا شد.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه سقوط این دختربچه در رودخانه دو شب پیش رخ داده بود اظهار کرد: بلافاصله نجاتگران هلال احمر در محل وقوع حادثه حاضر و عملیات امداد و نجات شروع شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر افزود: عملیات جستجو و نجات تیم‌های نجات در سیلاب با فعالیت تیم‌هایی از مرکز استان همراه با تیم‌های نجات در سیلاب و نجاتگران شهرستان انجام شد.

وی گفت: بعد از دو روز تلاش شبانه‌روزی دقایقی پیش پیکر بی‌جان دختربچه ۱۰ ساله ملایری با تلاش امدادگران و غواصان هلال احمر ملایری در ۵ کیلومتری وقوع حادثه پیدا شد.

ششم فروردین ماه ساعت ۲۲ فردی حدوداً ۴۰ ساله با موتورسیکلت از مسیری ناهموار و با دور زدن نیوجرسی‌هایی که مسیر تردد به سمت رودخانه فصلی حرم آباد را مسدود کرده بود، عبور کرد و به خاطر برهم خوردن تعادلش به داخل وارد رودخانه سقوط کرد، این مرد البته با کمک نیرو‌های امدادی نجات پیدا کرد و به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شد.

در ابتدا به دلیل سرمازدگی و تشنج، امکان صحبت نداشت و پس از هوشیاری عنوان کرد که دختر ۱۰ ساله اش را نیز همراه خود بوده است.

به محض اطلاع‌رسانی تمام تیم‌های امدادی شهرستان بسیج شدند و بعد از دو روز تلاش پیکر بی‌جان این دختر بچه پیدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار