علی مالمیر از افتتاح ۱۰ اقامتگاه بوم‌گردی در نیمه اول سال جاری در همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان همدان در روستای آقبلاغ، مانیزان، وهنان، ورکانه، امزاجرد و ملحمدره دایر است.
کد خبر: ۷۲۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶ 28 March 2019
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: ۱۰ اقامتگاه بوم گردی نیمه اول سال جاری در همدان افتتاح می‌شود.

به گزارش فارس، مالمیر با بیان اینکه اقامتگاه‌های بوم‌گردی از فضا‌های زیبای همدان به شمار می‌روند اظهار کرد: اقامتگاه بوم‌گردی شبستان در روستای یکن‌آباد از توابع همدان یکی از زیباترین اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان است.

وی با دعوت از مسافران برای حضور در اقامتگاه‌های بوم‌گردی همدان، در ادامه از سرمایه‌گذار اقامتگاه بومگردی شبستان در روستای یکن آباد و بانک عامل برای همکاری در تجهیز این مجموعه قدردانی کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان اقامتگاه‌های بوم‌گردی را یکی از زیباترین و جذاب‌ترین تاسیسات گردشگری استان در سال‌های اخیر دانست و اضافه کرد: این مجموعه‌ها اقبال بسیاری بین گردشگران داخلی و خارجی دارد.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد بیشتر خانواده‌ها علاقمند به حضور در چنین جاذبه‌های گردشگری و کسب تجربه در این فضا باشند عنوان کرد: بازدید خانه‌های قدیمی یادآور زیبایی‌های این مکان‌هاست و اوقات خوشی در بازدید از آن برای مسافران به ثبت می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار