نماینده مردم ملایر به شعار شال تحت عنوان " رونق تولید " اشاره کرد و افزود: توسعه تولید ملی و به تبع آن افزایش رفاه و گشایش در وضعیت معیشت مردم، محتاج عزمی عمومی و شفافیت ساختاری و فرآیندی در همه حوزه‌هاست.
کد خبر: ۷۲۹۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲ 28 March 2019
محمد کاظمی به دیدار اخیر خود با وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: باید تامین منابع مورد نیاز طرح رتبه بندی معلمان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، کاظمی افزود: در این جلسه موضوعات مختلف حوزه آموزش و پرورش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی اظهارکرد: توجه به توسعه زیرساخت ها، الزامات و امکانات آموزشی در مناطق مختلف شهرستان، حمایت از استعداد‌ها و ظرفیت‌های دانش آموزان ملایری در مناطق شهری و روستایی، مساعدت ویژه برای پرداخت اعتبارات مصوب، پیگیری مضاعف و جدی فرآیند اجرایی شدن طرح رتبه بندی معلمان از جمله مواردی بود که مطرح شد

نماینده مردم ملایر در ادامه با اشاره به اهمیت تسریع در رفع مشکلات جمعیت هلال احمر شهرستان، گفت: در نشست با پیوندی رییس جمعیت هلال احمر کشور موضوعات مختلف پیرامون مشکلات و نیاز‌های هلال احمر ملایر بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

کاظمی با بیان اینکه در این جلسه که آبخو، رییس جمعیت هلال احمر ملایر نیز حاضر بود، اظهارکرد: موضوعاتی از قبیل: تامین اعتبار لازم جهت احداث، تجهیز و راه‌اندازی پایگاه امداد جاده‌ای هلال احمر در منطقه آورزمان، تامین یک دستگاه آمبولانس جهت ناوگان هلال احمر شهرستان، جلب تجهیزات و امکانات مورد نیاز و حل مشکلات مربوط به زمین متعلق به هلال احمر شهرستان در ابتدای خیابان شهدای ملایر مطرح و دستورات لازم جهت رفع این موارد از سوی پیوندی صادر شد.

وی همچنین به بازدید عیدانه خود از بخش‌های جدید بیمارستان غرضی و عیادت از بیماران بستری به همراه دکتر آذرهمایون رییس مجمع خیرین سلامت و دکتر توکلی رییس این بیمارستان اشاره کرد و افزود: مقرر شد پیگیری‌های لازم برای استقرار پزشک متخصص دستگاه سی‌تی‌اسکن با هدف استفاده ساکنان ملایر از این امکان و ظرفیت تشخیصی و پزشکی، صورت پذیرد.

کاظمی تصریح کرد: این امر با مشارکت آحاد جامعه و هماهنگی مضاعف قوای سه‌گانه، در پرتو اجرایی شدن الزامات و سیاست‌های " اقتصاد مقاومتی" محقق می‌شود و همه دستگاه‌های اجرائی با تمام توان باید پای کار باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار