شهردار همدان گفت: ۱۱۰۰ خدمت به شهروندان و مسافرین از طریق سامانه ۱۳۷ به مسافران و گردشگران ارایه می‌شود و مسافران نوروزی و شهروندان این خدمات را در حوزه‌های خدمات شهری، فنی و عمرانی، شهرسازی و معماری، حمل و نقل و ترافیک، و فرهنگی ورزشی، اجتماعی و گردشگری می‌توانند دریافت کنند.
کد خبر: ۷۲۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹ 26 March 2019
مرکز ۱۳۷ آماده اطلاع رسانی در زمینه گردشگری به مسافران نوروزی است.

شهردار همدان با اعلام این خبر گفت: با توجه به ظرفیت ایجاد شده در شهر همدان، شهرداری با راه اندازی سامانه جامع مدیریت شهری ۱۳۷ به شهروندان همدانی خدمات مختلفی را در زمینه گردشگری ارایه می‌دهد.

عباس صوفی با بیان اینکه از طریق این سامانه ۱۱۰۰ خدمت به شهروندان و مسافرین ارایه می‌شود، افزود: مسافران نوروزی و شهروندان این خدمات را از سامانه ۱۳۷ در حوزه‌های خدمات شهری، فنی و عمرانی، شهرسازی و معماری، حمل و نقل و ترافیک، و فرهنگی ورزشی، اجتماعی و گردشگری می‌توانند دریافت کنند.

وی یادآور شد: این ظرفیت ایجاد شده به صورت شبانه روزی است و مسافران می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و با کارشناسان این مرکز در خصوص مراکز اقامتی و اسکان و مباحث گردشگری به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایند.

صوفی با اشاره به اینکه این مرکز در سال ۹۷ به صورت آزمایشی راه اندازی شد و امسال برای مسافران و گردشگران و شهروندان اطلاعات خاصی افزوده شده است، خاطر نشان ساخت: این اطلاعات شامل اطلاعات هتل و متل ها، رستوران ها، مراکز گردشگری، مراکز درمانی، کلینیک ها، داروخانه ها، پارکینگ‌های طبقاتی، سفره خانه ها، پارکها، مراکز تفریحی، توریستی، موزه ها، مدارس. اسکان فرهنگیان ومراکز خرید و ... است که گردشگران و مسافران می‌توانند با تماس با سامانه ۱۳۷ به صورت رایگان اطلاعات گردشگری و اقامتی را دریافت نمایند.

شهردار همدان از راه اندازی اپلیکیشن ۱۳۷ ویژه گردشگری در تابستان ۹۸ خبر داد و افزود: با راه اندازی این اپلیکیشن مسافران و شهروندان می‌توانند از خدمات این اپلیکیشن بهره‌مند شوند و اطلاعات کامل را در حوزه‌های مختلف گردشگری در این اپلیکیشن قابل مشاهده است.

صوفی در پایان گفت: شهرداری همدان مصمم است تا در این حوزه به صورت جدی ورود نماید تا مسافرین گرامی بتوانند این خدمات را هم دریافت نمایند.

لازم به ذکر است در مبادی ورودی شهر همدان نیز بنر‌های اطلاع رسانی به مسافرین گرامی در خصوص استفاده از مرکز ۱۳۷ شهرداری همدان نصب گردیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار