معاون خدمات شهری شهرداری همدان در خصوص بارندگی‌های اخیر گفت: طبق هماهنگی‌ها با سازمان هواشناسی طی روز‌هایی که برحسب اعلام این سازمان احتمال بارندگی و وقوع آب‌گرفتگی معابر وجود دارد، نیرو‌های خدمات شهری در حالت آماده‌ باش کامل، آماده انجام مأموریت‌های رفع آب‌گرفتگی معابر هستند.
کد خبر: ۷۲۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶ 25 March 2019

معاون خدمات شهری شهرداری همدان در خصوص بارندگی‌های اخیر اظهار کرد: طبق هماهنگی‌ها با سازمان هواشناسی طی روز‌هایی که برحسب اعلام این سازمان احتمال بارندگی و وقوع آب‌گرفتگی معابر وجود دارد، نیرو‌های خدمات شهری در حالت آماده‌باش کامل، آماده انجام مأموریت‌های رفع آب‌گرفتگی معابر هستند.

به گزارش تابناک همدان، وحید علی‌ضمیر با بیان اینکه رفع کامل مشکل آب‌گرفتگی معابر امری بسیار پرهزینه و زمانبر است، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با رعایت مواردی، چون پرهیز از رهاسازی زباله در معابر، جوی‌ها و کانال‌های سطح شهر، مانع از انباشت و انسداد کانال‌های دفع آب‌های سطحی و مسیل‌ها شوند.

وی افزود: به سبب شدت بارش این چند روز در همدان، آب گرفتگی معابر عمومی، طغیان رودخانه‌ها قابل پیش بینی است از این رو به شهروندان و مسافران توصیه می‌شود از مسیر‌های منتهی به رودخانه‌هایی که سیل در آن‌ها جریان دارد (موکدا عدم تردد از روی پل‌ها تا زمان فروکش کردن سیل) و تردد در مسیر‌های کوهستانی که امکان ریزش سنگ وجود دارد خودداری نمایند.

علی ضمیر با اشاره به اینکه در پی این بارش‌ها، بخشی از معابر دچار آبگرفتگی شد، گفت: بلافاصله اکیپ‌های اجرایی معاونت خدمات شهری شهرداری به محل اعزام و نسبت به رفع آبگرفتگی و روان سازی اقدامات لازم به عمل آورند.
 
آماده باش کامل خدمات شهری در همدان/ شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار