کریم حمیدوند ضمن تبریک سال جدید با یادآوری نامگذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید، گفت: تلاش برای رونق تولید ملی بهترین اقدام برای خنثی کردن تحریم‌ها خواهد بود.
کد خبر: ۷۲۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ 25 March 2019
فرماندار اسدآباد گفت: رونق تولید بهترین و مهمترین راهکار برای بهبود اشتغال، مقابله با تحریم ها، و درآمدزایی است.

به گزارش ایسنا، کریم حمیدوند با اشاره به اینکه امسال فرصت بسیار مناسبی برای گام برداشتن در مسیر رونق تولید به شمار می‌رود افزود:توجه به رونق تولید بهترین و مهم‌ترین راهکار مقابله با تحریم ها، بهبود اشتغال، درآمدزایی و مقابله با تحریم است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر با رویکرد عمدتاً اقتصادی و توجه به معیشت مردم، شعار‌های سال را با تدبیر و بینش بالای خود انتخاب فرموده اند تصریح کرد: بدون شک هرچه تولید داخلی رونق بگیرد، کالا و خدمات ایرانی هم رونق می‌یابد و به تبع آن، اشتغال، بنگاه‌های تولیدی، نیروی کار و سرمایه‌های انسانی نیز تقویت و حفظ می‌شوند.

حمیدوند خاطر نشان کرد:برای رونق تولید از مقابله با قاچاق کالا و جلوگیری از واردات بی رویه نیز با تمهیدات لازم نباید غفلت کرد و در این راستا همکاری دولت و مجلس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.

وی یاد آور شد:به زعم دشمنان تحریم‌های موجود موجب رکود کشور ایران اسلامی خواهد بود در حالیکه بدون شک با وحدت و اتحاد و انسجام ملت و مسولین کشور ایران اسلامی چشم انداز روشنی را همواره داشته و دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار