فرماندار همدان با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری افزود: رونق تولید یکی از سرفصل‌های اقتصاد مقاومتی است که در سال‌های گذشته مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و رونق تولید در حال حاضر از اهمیت بیشتری برخوردار است.
کد خبر: ۷۲۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵ 22 March 2019
حسین افشاری گفت: بخش‌های حاکمیتی و مردمی باید بر رونق تولید تمرکز کنند و مردم همدان نیز این برنامه را مدنظر قرار دهند.

به گزارش مهر، افشاری در بازدید از ستاد تسهیلات نوروزی همدان ضمن در جمع خبرنگاران گفت: ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی امسال امکانات و خدمات خوبی را برای مسافرین و میهمانان نوروزی فراهم کرده و امیدواریم مسافران سفر خوبی را در همدان تجربه کنند.

افشاری با اشاره به اینکه مجموعه عین القضات خود یک جاذبه گردشگری است و عمده خدمات به مسافرین نیز در این مکان ارائه می‌شود، گفت: همدان از ایمن‌ترین شهر‌های کشور است و مسائل امنیتی کاملاً رصد می‌شود و تا این لحظه گزارشی از مشکلات ارائه نشده است.

افشاری تاکید کرد: در حال حاضر رونق اقتصادی از اهمیت بیشتری برخوردار است و امسال بخش‌های دولتی و حاکمیتی و بخش مردمی باید بر رونق تولید متمرکز داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر همدان نیز افزود: کار زیبایی که امسال در ستاد تسهیلات نوروزی انجام شده ایجاد غرفه و نمایشگاهی از صنایع دستی و فروش تولیدات غذایی است.

رضوان سلماسی تاکید کرد: در این غرفه زنان سرپرست خانوار از سرپل ذهاب محصولات و تولیدات خود را در معرض فروش قرار داده‌اند و سود از حاصل از این محصولات صرف کودکان آسیب دیده از زلزله سرپل ذهاب خواهد شد.

سلماسی خاطر نشان ساخت: امیدواریم مردم از این غرفه بازدید کنند و خوشحالیم از اینکه علیرغم مشکلات اقتصادی این افراد به دنبال اشتغال و تولید هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار