نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: قطار شهری شایسته کلان شهر همدان است و همدان پایتخت تاریخ و تمدن باید از تمام امکانات به روز برخوردار باشد.
کد خبر: ۷۲۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳ 22 March 2019
حمیدرضا حاجی بابایی گفت: در بودجه سال ۹۸ راه‌آهن شهری برای همدان مصوب شد.

به گزارش تسنیم، حاجی بابایی در بازدید از ستاد خدمات سفر همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال برنامه‌ریزی‌های انجام شده و کار هماهنگ از سال‌های قبل راه‌آهن همدان به تهران به نتیجه رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه برقی شدن راه‌آهن همدان به تهران نیز در سال ۹۷ مصوب شد، افزود: ریلگذاری و احداث راه‌آهن همدان به ملایر نیز در سال ۹۷ آغاز شد. 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجددا برای راه‌آهن زنجان به تبریز امسال ردیف بودجه در نظر گرفته شده و برای شروع احداث این راه‌آهن ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است. 

حاجی بابایی با تأکید بر اینکه موفق شدیم در بودجه سال ۹۸ راه‌آهن شهری را برای همدان مصوب کنیم، بیان کرد: این مصوبه مجلس شورای اسلامی برای همدان است و به دولت ابلاغ شده است. 

وی تأکید کرد: با تصویب قطار شهری برای همدان، امسال باید استانداری و شهرداری با تمام توان مطالعات این َطرح و ماده ۲۳ را انجام دهند تا اجرای این طرح را آغاز کنیم. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار