رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان نهاوند بابیان اینکه شهرستان نهاوند یکی از نقاط مستعد و با ظرفیت استان در بحث صنایع‌دستی، گردشگری محسوب می‌شود، گفت: خوشبختانه سال گذشته حدود ۲۰۰ هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی نهاوند بازدید کرده‌اند که امسال پیش‌بینی می‌شود این آمار ۱۰ درصد افزایش داشته باشد.
کد خبر: ۷۲۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳ 21 March 2019
نمایشگاه گردشگری و آئین‌های بومی و محلی نهاوند در نخستین روز از سال جدید با حضور جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد.

به گزارش مهر، نمایشگاه گردشگری و آئین‌های بومی و محلی نهاوند در نخستین روز از سال جدید با حضور جمعی از مسئولین نهاوند در این شهرستان افتتاح شد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان نهاوند در حاشیه برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه باهدف معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان نهاوند در حوزه صنایع‌دستی، بومی و محلی و سوغات شهرستان با ۲۰ غرفه از امروز به مدت ۱۵ روز آغاز به کار کرده است.

محسن جانجان با تأکید بر اینکه این نمایشگاه باهدف ارائه خدمات، معرفی ظرفیت‌های گردشگری به مسافران و گردشگران نوروزی برپاشده است، تصریح کرد: شهرستان نهاوند دارای ۲۶۴ اثر تاریخی است که ۱۰۰ اثر آن در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

وی افزود: در بحث اسکان نیز مراکز اسکان شهرستان نهاوند در سال گذشته میزبان ۲۰ هزار نفر مسافر نوروزی بودند.

جانجان با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در جوار جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهرستان نهاوند گفت: خوشبختانه امسال در شهرستان نهاوند برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی ۸ برنامه نوروز گاهی در سراب‌های گیان، گاماسیاب، کنگاور کهنه، ملوسان، فارسبان، گنبد کبود، بام تفریحی توریستی نهاوند و تپه تاریخی بابا قاسم در نظر گرفته‌شده که امیدواریم با توجه به تجربه بی‌نظیر سال قبل شاهد حضور پرشور هم‌وطنان در زمان برگزاری برنامه‌ها باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار