رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بهار از برگزاری جشنواره سوارکاری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶ 21 March 2019
مصطفی پاشایی از اجرای ۹ نوروزگاه در این شهرستان خبر داد و گفت: جشنواره سوارکاری در بهار برگزار خواهد شد.

به گزارش مهر، پاشایی با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده در راستای میزبانی از مسافران در شهرستان بهار عنوان کرد: امسال برنامه ریزی‌ها منسجم‌تر و برنامه‌ها ویژه است.

پاشایی بابیان اینکه ۹ نوروزگاه در شهرستان بهار برگزار می‌شود، گفت: امروز آئین استقبال از نخستین میهمانان نوروزی بهار برگزار و با اهدای شاخه گل و هدیه از مسافران استقبال شد.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بهار از برپایی نمایشگاه معرفی اماکن دیدنی بهار خبر داد و افزود: این نمایشگاه در سالن ارشاد اسلامی دایر شده است.

پاشایی با بیان اینکه نمایشگاه صنایع دستی نیز در شهر صالح آباد و حمام اوج تپه برگزار شده است، گفت: یک نمایشگاه صنایع دستی نیز در حمام کهنه شهر بهار دایر است.

وی با تاکید بر اینکه جشنواره سوارکاری اسب نیز برای برگزاری در ایام نوروز مدنظر است و در شهر بهار برگزار خواهد شد، گفت: جشنواره ورزش باستانی نیز در شهر صالح آباد و حمام تاریخی اوج تپه برگزار می‌شود.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بهار به برگزاری برنامه طناب کشی و غذا‌های سنتی در روستا‌های قاضی خان و رسول آباد سفلی نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم برنامه‌های در نظر گرفته شده خاطراتی خوش در ذهن مسافران به جا بگذارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار