محمد پور داوود اظهار کرد: تا صبح روز پنج شنبه اول فروردین ماه تعداد ۹ هزار و ۲۹۱ نفر روز در پایگاه‌های اسکان استان همدان پذیرش شده‌اند.
کد خبر: ۷۲۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹ 21 March 2019
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از پذیرش ۴ هزار و ۳۳۷ مسافر در ستاد‌های اسکان فرهنگیان استان همدان خبرداد.

به گزارش مهر، پور داوود اظهار داشت: تاکنون بیش از ۴ هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان استان همدان مورد پذیرش قرار گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: تا صبح روز پنج شنبه اول فروردین ماه تعداد ۹ هزار و ۲۹۱ نفر روز در پایگاه‌های اسکان استان همدان پذیرش شده‌اند.

پور داوود افزود: در مجموع تاکنون ۴ هزار و ۳۳۷ نفر در قالب یک هزار و ۲۰۵ خانوار مسافر نوروزی در پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش استان مورد پذیرش قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران، ابراز امیدواری کرد: شاهد حضور میهمانان نوروزی از جمله فرهنگیان از نقاط مختلف کشور در این استان باشیم.

پورداوود بابیان اینکه ستاد اسکان فرهنگیان در آموزش و پرورش هر سال با تمام توان و با هدف شناسایی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان به مسافران وارد میدان عمل می‌شود، عنوان کرد: هر ساله اسکان مسافران در دو دوره تابستان و نوروز در مدارس و فضا‌های آموزش و پرورش انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه امسال اتاق‌های نوع «ج» که رضایت‌مندی مسافران در آن حاصل نشده بود در برنامه اسکان نیست، گفت: تلاش عوامل ستاد اسکان فرهنگیان استان معطوف به این خواهد بود که ضمن حفظ کرامت میهمانان، نسبت به معرفی جاذبه‌های مختلف دینی، فرهنگی، تاریخی و طبیعی استان اهتمام ورزند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: فعالیت‌های ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

وی با اشاره به آماده سازی ۱۶۶ فضا برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در استان، عنوان کرد: از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات استان برای تأمین رفاه میهمانان نوروزی استفاده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار