عاطفه زارعی با اشاره به جذب بیش از ۲۳ هزار نسخه کتاب از نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و ارسال به کتابخانه‌های عمومی استان به منظور بهره‌مندی عموم مردم استان گفت: در حوزه منابع الکترونیک اخذ اشتراک یک ساله در پایگاه تخصصی مجلات نورمگز «پایگاه مجلات تخصصی نور» با قابلیت دانلود ۶ هزار مقاله طی سال در کتابخانه مرکزی و ۹ کتابخانه اصلی در شهرستان‌های استان از دیگر دستاوردهاست.
کد خبر: ۷۲۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱ 21 March 2019
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: امسال ۹۳ هزار و ۲۰ نسخه کتاب در قالب برنامه «اهدای کتاب» از مردم فرهنگ‌دوست استان همدان جذب شده است.

به گزارش فارس، زارعی از برگزاری ۶ هزار و ۷۰۰ برنامه فرهنگی طی امسال توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه‌ها شامل مسابقات مکتوب، نویسندگی، نقاشی، جمع‌خوانی، قصه‌گویی، نمایشگاه کتاب، بازدید از کتابخانه، کارگاه‌های آموزشی و... بوده است.

وی با اشاره به مشارکت بیش از ۱۱۰ هزار نفر در برنامه‌های فرهنگی طی امسال در استان گفت: برگزاری یک‌هزار و ۱۰۰ نشست کتابخوان با معرفی ۵ هزار ۷۸۰ کتاب از جمله برنامه‌های شاخص امسال بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان به برگزاری ۱۳۰ جلسه نقد و بررسی و رونمایی کتاب با مشارکت ۲ هزار و ۷۰۰ نفر اشاره کرد و افزود: امسال ۱۰ هزار و ۵۳۴ نسخه کتاب از نویسندگان و انتشارات بومی استان در راستای حمایت از نویسندگان بومی خریداری شده است.

وی با بیان اینکه امسال ۹۳ هزار و ۲۰ نسخه کتاب در قالب برنامه «اهدای کتاب» از مردم فرهنگ دوست استان جذب شده است خاطرنشان کرد: بیش از ۲۴ هزار نسخه نشریه در ایستگاه‌های مطالعه سطح استان توزیع شده که بدون بازگشت بوده است.

زارعی با اشاره به جذب بیش از ۲۳ هزار نسخه کتاب از نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و ارسال به کتابخانه‌های عمومی استان به منظور بهره‌مندی عموم مردم استان گفت: در حوزه منابع الکترونیک اخذ اشتراک یک ساله در پایگاه تخصصی مجلات نورمگز «پایگاه مجلات تخصصی نور» با قابلیت دانلود ۶ هزار مقاله طی سال در کتابخانه مرکزی و ۹ کتابخانه اصلی در شهرستان‌های استان از دیگر دستاوردهاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار