حجت‌الاسلام محمد کاروند با اشاره به اجرای طرح «آرامش بهاری» در ایام نوروز اظهار کرد: این طرح از ۲۸ اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا چهاردهم فروردین امسال ادامه دارد.
کد خبر: ۷۲۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴ 21 March 2019
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از اجرای طرح «آرامش بهاری» طی ایام نوروز در بقاع متبرکه استان همدان خبر داد و گفت: این طرح در ۳۶ بقعه به صورت شاخص اجرا خواهد شد.

به گزارش فارس،  وی با بیان اینکه این طرح در تمام بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود اضافه کرد: طرح «آرامش بهاری» در ۳۶ بقعه به صورت شاخص اجرا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری این طرح به صورت ویژه در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله (ع) در شهرستان همدان خبر داد و گفت: هر سال شاهد حضور چشمگیر مسافران و شهروندان در این طرح هستیم که امسال نیز پیش‌بینی بر استقبال از آن است.

وی از فعالیت ۴۰ مبلغ در سطح استان در راستای اجرای طرح آرامش بهاری خبر داد و تصریح کرد: تعدادی از این مبلغان از حوزه علمیه قم و تعدادی نیز بومی هستند.

کاروند در پایان تأکید کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سطح استان ۴۰ مسجد، در شهرستان همدان ۱۰ مسجد و سایر شهرستان‌ها ۳۰ مسجد مجری این طرح خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار