حسن عافیتی‌احمد با بیان اینکه امروز بازار و اصناف در خط مقدم مبارزه با جنگ اقتصادی هستند ادامه داد: در سال نو باید اتحاد و همدلی که در هشت سال دفاع مقدس کارساز شد و کشور را به پیروزی رساند را سرلوحه کار خود قرار دهیم. 
کد خبر: ۷۲۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲ 21 March 2019
رئیس سازمان بسیج اصناف استان همدان با بیان اینکه بازار و اصناف در خط مقدم مبارزه با جنگ اقتصادی هستند گفت: نامگذاری امسال به نام» رونق تولید» در مسیر شعار سال‌های قبل مبنی بر «اقتصاد مقاومتی» و «حمایت از کالای داخلی» است.

به گزارش فارس، عافیتی‌احمد با بیان اینکه واحد‌های صنفی در روز‌های سخت در کنار مردم بودند اظهار کرد: در این میان حتما معدود افراد سودجو نیز حضور دارند، اما نمی‌توان به خاطر این افراد معدود زحمات اکثریت را نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه در سال ۹۷ همه مردم در کنار هم توطئه‌های بزرگی را خنثی کردند افزود: اگرچه امروز در جنگ اقتصادی با دشمن هستیم، اما بزرگ‌ترین ضربه‌ها را به آن‌ها وارد کردیم.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان همدان تصریح کرد: زمانی که دشمن به دنبال این مسأله بود که انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی خود را نبیند و مردم با مشکلات اقتصادی روبه‌رو بودند، روز ۲۲ بهمن حماسه‌ای بزرگ رخ داد و همه این آرزو‌های سیاه را تباه کرد.

عافیتی‌احمد با بیان اینکه در مقابله با جنگ تمام‌عیار اقتصادی قاطبه کسبه و بازاریان عملکرد خوبی داشتند و با انجام رسالت انقلابی خود نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند گفت: بازاریان همدان در طول ۴۰ سال گذشته همواره در کنار انقلاب بودند و امروز نیز در این شرایط دشوار همین رویه را در پیش گرفتند.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان همدان تصریح کرد: در آستانه سال نو نیز واحد‌های صنفی و بازاریان استان همدان تلاش کردند به بهترین شکل ممکن خدمات ارائه دهند و در این وضعیت بد اقتصادی در کنار مردم قرار گیرند.

وی با بیان اینکه مردم در بازرسی و نظارت بر بازار یاری‌گر مسؤولان باشند ادامه داد: مردم بهترین کنترلگر بازار هستند به همین دلیل درخواست می‌کنیم در صورت بروز هر تخلف آن را با واحد‌های نظارتی و بازرسی در میان بگذارند.

عافیتی‌احمد با اشاره به اینکه از ظرفیت همه نیرو‌ها از جمله بسیج برای بازرسی و نظارت بر بازار استفاده شده است خاطرنشان کرد: با این وجود معتقدیم مردم بهترین ناظران بر بازار هستند.

وی در پایان با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام «رونق تولید» گفت: نامگذاری امسال به این عنوان از سوی مقام معظم رهبری در مسیر شعار سال‌های قبل مبنی بر «اقتصاد مقاومتی» و «حمایت از کالای داخلی» است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار