یک مجری اگر یک جا بماند می گندد!
معاون و مشاور سابق سازمان تربیت بدنی افزود: نیروهای جوان باید ظهور کنند و زمان تغییر ساختار نود امروز یک نیاز در رسانه بود.
کد خبر: ۷۲۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵ 20 March 2019

معاون و مشاور سابق سازمان تربیت بدنی افزود: نیروهای جوان باید ظهور کنند و زمان تغییر ساختار نود امروز یک نیاز در رسانه بود.

گویا استقلالی ها از هوادار گرفته تا مدیران پیشین این تیم نسبت به تغییرات در ۹۰ حسابی خرسند هستند.

پس از فتح الله زاده که ( همانطور که اینجا می توانید بخوانید) استقبال خوبی نسبت به تغییرات در ۹۰ نشان داده بود ، حالا امیر رضا واعظی آشتیانی ، مشاور و معاون اسبق سازمان تربیت بدنی و یکی دیگر از مدیرعامل های پیشین استقلال در مورد تغییرات در شبکه ورزش و برنامه نود گفت:

بنده معتقدم سال هاست که برنامه نود با یک شکل روی آنتن می‌رود و این در حالی است که ذائقه مردم در هر دهه عوض می‌شود و باید برنامه نود را با یک ساختار جدید و جذاب روی آنتن ببرند.

امیر رضا واعظی آشتیانی ادامه داد:

برنامه نود باید ساختارش تغییر می‌کرد و این اجتناب ناپذیر بود، البته یک مدیر یا مجری نباید مثل آب راکد در یک جا بماند چرا که گندیده می‌شود و باید پیشرفت کند و جا را برای نیروهای جدید باز کند.

امیر رضا واعظی آشتیانی ادامه داد:

من این تغییرات را به فال نیک می‌گیرم چرا که اکنون زمان تغییرات بود و بنده به واسطه سابقه حضور در ورزش این را حس می‌کردم و احساس من این است که حضور عادل به عنوان قائم مقام شبکه ورزش یک پیشرفت است و او می‌تواند در شبکه ورزش تجربه جدیدی را به دست بیاورد.

معاون و مشاور سابق سازمان تربیت بدنی افزود:

نیروهای جوان باید ظهور کنند و زمان تغییر ساختار نود امروز یک نیاز در رسانه بود باید برنامه پر بیننده نود که دیگر مثل سال‌های قبل جذاب نبود یک ساختار امروزی پسند داشته باشد.

مشرق

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار