کد خبر: ۷۲۵۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴ 16 March 2019

خیلی خوب یادم هست در روزگاری نه چندان دور چندین وزیر به نهاوند امدند هر کدام برای اجرا و کلنگ زنی پروژه‌ای بزرگ همه کلنگ‌ها را به زمین زدند و رفتند برای مثال کلنگی در استادیوم علیمرادیان زده شد تا کمتر از یک سال هتل ۵ ستاره ورزش در آنجا راه اندازی شود، اما متاسفانه ان کلنگ هنوز در زمین آسفالت استادیوم جامانده؟


 آن روز‌ها برود و بر نگردد... با آن همه بودجه هیچ اتفاقی در نهاوند نیافتاد نمی‌دانم چرا آن زمان با احساسات مردم شهرستان این همه بازی کردند چندین وزیر در ان سال‌ها به نهاوند آمدند و رفنند بدون هیچ گونه ثمری هوای پیشرفت نهاوند در آن سال‌ها کاملا ابری بود.


دل‌ها همه به خاطر عقب ماندگی نهاوند گرفته بود امید در دل نهاوندی‌ها بعد از سه سال بی نمایندگی در مجلس خشکیده شده بود، اما مردی از جنس خدمت از راه رسید طوفان حضورش برگی دیگر را در تاریخ نهاوند ورق زد و ابر‌های عقب ماندگی را که اسمان نهاوند را پوشانده بود با درایت کنار زد و امروز نهاوند به داشتن چنین نماینده‌ای در مجلس به خود می‌بالد.

مرد بی قرار خدمت همچون زمان جبهه و جنگ عملیاتی شروع کرد

عملیات ساخت سد با سرعتی باور نکردنی، عملیات ساخت استخر شهرک طالقانی با پیشرفتی شگفت انگیز، عملیات بام نهاوند در بخش گردشگری، عملیات ساماندهی سراب فارسبان بعداز سال‌ها عقب ماندگی دربخش گردشگری، عملیات راه نهاوند کرمانشاه، عملیات راه نهاوند سراب گیان، عملیات زیر گذر کفراش، عملیات استخر سالن بانوان، عملیات استخر آموزش و پرورش، عملیات ساختمان زورخانه، عملیات خوابگاه ورزشکاران، عملیات ساخت خانه امید، عملیات راه نهاوند آورزمان و بسیاری کار‌های سازنده که هر نهاوندی با انصافی را به تحسین وادار می‌کند با حضور نماینده تازه نفس اجرایی شدند.

این فعالیت‌ها گوشه‌هایی از خدمات ارزنده دکتر حسن بهرام نیا نماینده مردم فهیم نهاوند است که در کارنامه خدمتش ثبت شده است. نوروز نزدیک است خادم مردم نهاوند در مجلس یک عیدی می‌خواهد به همشهریان خود بدهد، شنیده می‌شود در روز‌های آینده با حضور یکی از مسئولین بلند پایه کشور یک رویداد بزرگ که در تاریخ نهاوند ماندگار خواهد شد اتفاق خواهد افتاد تا نهاوند و نهاوندی را یک گام دیگر به سوی سربلندی و پیشرفت به پیش ببرد.
 
پس منتظر باشید عیدانه نماینده در راه است برای مردمی از جنس بلور...

مردی، بی قرار در راه خدمت به مردم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار