استاندار همدان آیت الله طه محمدی را استوانه‌ای برای پیشرفت و همدلی در استان دانست و گفت:مجمع نمایندگان استان شبانه روز به فکر رفع موانع و توسعه استان هستند؛ همچنین با همت اعضای انتظامی همدان، یکی از امن‌ترین استان‌های کشور به شمار می‌آییم.
کد خبر: ۷۲۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴ 15 March 2019
سید سعید شاهرخی با بیان اینکه وحدت بی نظیری در استان همدان حاکم است گفت:طی سال ۹۷ در استان موفق به ایجاد ۲۰ هزار شغل شده‌ایم.

به گزارش ایسنا، شاهرخی در مراسم تکریم و معارفه نماینده، ولی فقیه در استان همدان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: مفتخریم که در استان همدان یکی از توصیه‌ها و سفارش‌های اساسی بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری به شایستگی مورد توجه قرار گرفته و بین تمام ارکان حاکمیتی و مدیران مختلف اجرائی و نظامی استان هماهنگی و وفاق کم نظیری حاکم است.

وی با بیان اینکه در اولین جلسه شورای اداری استان نگاهی به اقدامات سال ۹۷ و برنامه‌های اجرایی در سال ۹۸ خواهیم داشت افزود:وحدت و همدلی کافی برای پیشبرد اهداف نظام در استان وجود دارد و مفتخریم که تمام وقتی که متعلق به مردم است صرف خدمت به آن‌ها می‌کنیم.

وی با بیان اینکه علی رغم تمام کمبود‌های موجود شاهد شاخص‌های خوب و قابل توجه‌ای برای توسعه در استان هستیم عنوان کرد: ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در استان هزینه شده که ۲ هزار میلیارد تومان در بخش تولید بوده است و دراستان موفق به ایجاد ۲۰ هزار شغل شده‌ایم.

شاهرخی با تاکید بر اینکه درصدد هستیم این وحدت هر روز بیشتر تقویت شود بیان کرد: توجه به معیشت مردم و ایجاد اشتغال را یکی از رویکرد‌های اصلی خود در استان قرار داده‌ایم.

استاندار همدان با بیان اینکه رفع موانع تولیدی ایجاد شغل، توجه به خانه احزاب و نگاه جدی به مسائل اجتماعی را از برنامه‌های مهم سال ۹۸ برشمرد و گفت: برای نخستین بار در استان نسبت به ایجاد هیئت جوانان اندیشه ورز در تمام شهرستان‌ها اقدام کرده‌ایم که نشان از توجه به این قشر دارد و ظرفیت خوبی در استان ایجاد می‌کند.

وی مردم را مهمترین سرمایه اجتماعی استان دانست و عنوان کرد: توجه به بانوان نیز از دیگر رویکرد‌های مدیریتی ما در استان است.

استاندار همدان ضمن قدردانی از خدمات ارزنده و شایسته آیت الله طه محمدی گفت: ۱۵ سال خدمت صادقانه این عالم بزرگوار در سمت امام جمعه و نماینده، ولی فقیه در استان نامش را در تاریخ همدان جاودانه کرد.

شاهرخی آیت الله طه محمدی را فردی عالم، فیلسوف، استاد اخلاق و عرفان و چهره‌ای محبوب و مردمی معرفی کرد و افزود: درس اخلاق ماهانه با حضور امام جمعه برگزار شد تا از بیانات وی استفاده کنیم.

استاندار همدان بیان کرد: با وجود اختلاف نظر بین اعضای استان، شاهد یک وحدت مثال زدنی در استان هستیم که محور این وحدت ایت الله طه محمدی بودند.

شاهرخی صراحت، صداقت، عقلانیت در تصمیم گیری و گره گشایی در مسائل از نکات بارز اخلاقی امام جمعه سابق همدان دانست و اضافه کرد: حجت الاسلام شعبانی امام جمعه جدید همدان نیز با تمام زوایای کاری و علمی و ویژگی‌های استان آشنا هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار